استفاده از دستگاه یخساز برای اولین بار در مسیر اربعین

محمد جواد فولاد : کاروان مواکب اربعین بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌ها با وسایل کامل و جدید یخساز، موتور برق و فلافل‌ ساز راهی عراق برای استقبال از زائرین شدند.

محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشارعاطفه­‌ها، با بیان اینکه مواکب بنیاد از15 تا 26 شهریور 1401 آماده پذیرایی از زائرین هستند تصریح کرد:" مصادف با  امروز یازدهم [ شهریور1401] روز جمعه برای حضور در اربعین به عنایت حضرت ولی عصر(ع) و امام هشتم از جوار ملکوتی‌ش طبق سنوات هر ساله با همّت خیرین حسینی در نذر مواکب این بنیاد باز همّت به عمل آوردند و با نذر حسینی در پویش حسینی حضور یافتند و انفاق و احسان را بذل کردند. اینک با ایجاد موکب در عمود 795 ،6 و7 قرار است به استقبال زائرین برویم و روزانه با پخت طعام گرم زائرین عزیز شیعه و مسلمان را تکریم کنیم".

زائرین پاکستانی اربعین 1401

وی در بخش دیگری از مصاحبه با اشاره به برپایی مواکب بنیاد درکربلا، کوفه، نجف، کاظمین و مسیر نجف و کربلا از خدمات متنوع بنیاد و جدید ویژه اربعین برای اولین بار و با هدف تأمین بهتر رفاه زائران گفت و افزود:" در اربعین امسال طبق برنامه همه ساله هر یک از مواکب بنیاد علاوه بر وعده صبحانه پخت غذای گرم روزانه را در وعده ناهار و شام به تعداد 2000، 3000 و 5000 پرس در دستور کار دارند. در بخش خدمات فرهنگی – مذهبی، مشاوره مذهبی شامل احکام شرعی و برنامه­‌های خاص کودک ارائه می­‌شود. در بخش پزشکی، علاوه بر ارائه امور درمانی، واحد فیزیوتراپی و ماساژ آماده انجام وظیفه هستند. غرفه آرایشگری و خیاطی هم برقرار است".

قرارگاه محرومیت زدایی محمد رسول الله  جنوب اهواز اربعین 1401 در عراق

فولاد همچنین با تأکید بر رایگان بودن تمامی خدمات مواکب بنیاد در ایّام اربعین حسینی، از خرید دستگا­ه‌­های جدید مورد نیاز مواکب گفت:" علاوه بر فعالیت چایخانه، نانوایی و آشپزخانه امسال برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مراسم پیاده‌روی و تجمع زوّار اربعین حسینی، بنیاد با خرید یک دستگاه موتور برق به ارزش 400 میلیون تومان جهت تأمین برق نانوایی و دیگر واحدهای خدمت‌رسان بنیاد در عراق و خرید 3 دستگاه یخ­‌ساز اتومات هر یک به ارزش 800 میلیون تومان سعی در رفع مشکلات  موکب­‌داران دارد".

وی در پایان با بیان اینکه دو دستگاه یخ ساز در نجف راه‌­اندازی و یک دستگاه فلافل­‌ساز اتومات تهیه شده است، ادامه داد:" بنیاد طبق برنامه تعیین شده علاوه بر تأمین قالب­‌های یخ مورد نیاز مواکب­ بنیاد، یخ مورد نیاز سایر مواکب را هم رایگان در اختیارشان قرار می­‌دهد. همچنین به دلیل قطع برق در عراق، امسال برای جلوگیری از ایجاد خلل در خدمات­‌دهی مواکب به زائران، یک دستگاه موتور برق هم خریداری شده است".

شایان ذکر است موکب‌­داران با مشارکت عاشقان حسینی در پویش نذر اربعین، اقلام غذایی و تجهیزات تهیه شده را از ابتدا شهریور به عراق ارسال کرده‌­اند؛ همچنین طبق برنامه پیش­‌بینی شده، در سال 1401 بنیاد 14موکب را در عراق مستقر کرده است. موکب دفتر مرکزی درعمود 794، تهران در نجف، اهواز در مرز چذابه عمود 45، گیلان عمود 1390، خوزستان مرز شلمچه، ایلام مرز مهران، مازندران عمود 795، اصفهان در کربلا، قزوین عمود 414، سیستان و بلوچستان در مرز ریمدان، ارومیه مرز تمرچین و موکب کرمانشاه در مرز خسروی آماده استقبال از زائران عتبات عالیات هستند.

خادمین موکب اربعین قرارگاه محرومیت زدایی تهران

اقلام غذایی موکب الرضا قزوین اربعین1401

موکب لرستان اربعین 1401

موکب عقیله بنی هاشم آذربایجان غربی ایام اربعین سال 1401

پذیرایی از زوار توسط قرارکاه محرومیت زدایی اربعین 1401

دبیر خبر دفتر مرکزی کشور:بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, شهریور 1401, فولاد مدیر عامل, مواکب اربعین سال 1401 , افزایش خدمات مواکب اربعین, دستگاه یخ ساز در مواکب اربعین, موتور برق در مواکب اربعین, فلافل ساز در مواکب اربعین, مواکب آبشار عاطفه ها از استانهای کل کشور در اربعین

طوبی آقائی
سلام مسئولین آشارعاطفه های تهران ومشهدخواهشابرای آبشار عاطفه های بخش دستگردان عشق آباد ازشهرستان طبس گلشن استان خراسان جنوبی حتمابودجه خوبی بفرستیدچون منطقه ماخیرنداره خواهشاخودتان کمک کنیدتامحرومین منطقه ماهم ازکمک های خیرین دیگرشهرهابرخورد ارشوندباتشکرازش ما

Slide 1
اشتراک
مطلـب