ارسال سبد کالا برای خانوارهای محروم دیشموک استان کهگیلویه و بویراحمد

شعبه دیشموک بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها از توابع شهرستان دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از روز یک­شنبه هشتم خرداد سال جاری اقدام به توزیع تعداد 40 بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده­‌های تحت حمایت خود در دیشموک و روستاهای همجوار کرده است.

درفش، مدیر شعبه دیشموک، در گفتگویی تلفنی با تحریریه خبر دفتر مرکزی بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها در مشهد با اشاره به جمع کل هزینه تهیه اقلام موجود در هر سبد به ارزش تقریبی 18 میلیون تومان تصریح کرد: " بسته­‌های آماده شده حاوی کالاهایی نظیر برنج، چای، عدس، رب، قند و شکر، مواد شوینده و بهداشتی، ... هستند که توزیع آن­‌ها از هشتم خرداد آغاز و تا دوشنبه نهم این ماه ادامه خواهد داشت. تعداد کمی از بسته­‌ها در شعبه و مابقی به صورت مراجعه حضوری خادمین ما به درب منازل مهرجویان تحویل داده شد و می‌­شود " .

وی در ادامه ضمن خاطر نشان کردن گستردگی شدید معضل فقر،که منجر به فقر فرهنگی در این منطقه محروم شده است، در کنار بحران آسیب‌­های حل­ نشده روحی ساکنین از کمک خیرین سایر استان­‌ها و کلان شهرها سخن گفت و افزود: " مبلغ خرید و تأمین بسته‌­های غذایی خرداد ماه را گروهی از داروسازان استان کهگیلویه و بویراحمد تقبل کرده­‌اند " .

درفش همچنین در ادامه به متغیر بودن مقدار اقلام اهدایی براساس محرومیت خانوارهای تحت پوشش اشاره کرد و اظهار داشت: " به خانواده­‌های به شدت فقیر، یک کیسه ده کیلویی کامل برنج و به خانواده‌­های دیگر پنج کیلو برنج تحویل داده شد؛ این نحوه توزیع برای برخی دیگر از اقلام خریداری شده اجرا شده است " .

مدیر شعبه دیشموک در پایان از همکاری و نوعدوستی فروشندگان این منطقه برای تخفیف در قیمت کالاها سخن گفت و سپاسگزاری کرد.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, خرداد 1401, دیشموک


Slide 1
اشتراک
مطلـب