آماده‌سازی و توزیع بیش از 3000 سبد معیشتی با اجرا رزمایش مؤمنانه شهرکرد

امورشعب شهرکرد در چهاردهمین روز اسفند ماه جاری به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز باستانی، همچون دیگر نمایندگی­‌های بنیاد در سراسر ایران، آخرین رزمایش مؤمنانه سال 1400 را با توزیع بیش از 3000 سبد غذایی و 5 تن برنج برگزار کرد.

عبدالهی، مدیر امورشعب استان چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با مدیر تحریریه خبر دفتر مرکزی بنیاد آبشارعاطفه­‌ها، ضمن خاطر نشان کردن این که کالاهای موجود در سبدهای اهدایی را قرارگاه محرومیت‌­زدایی تأمین و در اختیار استان چهارمحال و بختیاری قرار داده است، از همکاری صمیمانه­‌ی سازمان ورزش و جوانان این استان نیز قدردانی کرد واظهار داشت: " علیرغم رزرو سالن ورزشگاه امّا به دلیل برگزاری مسابقات ورزشی کشوری در شهر کرد همزمان با برگزاری رزمایش مؤمنانه، امورشعب این شهر موفق به اجرا مراسم در مکان تعیین شده و در تاریخ مقرر نگردید ولی به صورت نمادین، با چینش مواد غذایی تهیه شده در انبار کوچکی که سازمان ورزش و جوانان در اختیار پرسنل بنیاد آبشار عاطفه­‌ها به صورت رایگان قرار داده بود، طرح ملّی رزمایش فوق برپا گردید " .

وی همچنین به خودکفایی شهرکرد، مرکز استان چهار محال و بختیاری، اشاره و تصریح کرد: " شعبه شهر کرد 400 سبد معیشتی را با حمایت خیرین خود و به طور مستقل از قرارگاه تهیه کرده است و به این دلیل سهمیه خود را از بخش اقلام ارسال شده به دیگر شعب واگذار نمود. این شعبه علاوه بر کالاهای موجود در سبدها، مواد خوراکی مانند قارچ، شکلات، گز، چای، پیاز و سیب زمینی را هم بین مهرجویان تحت حمایت به مناسبت نزدیک شدن به تعطیلات نوروز توزیع کرده است " .

عبدالهی در ادامه سخنان خود افزود در طی اجرای طرح مذکور، برخی از شعب استان علاوه بر مواد غذایی ارسالی توسط قرارگاه، براساس توانمندی و تعداد مددجویان تحت پوشش خود، تعداد دیگری از اقلام مذکور را تأمین و به تعداد کالاهای موجود در هر سبد افزوده‌­اند. شعبه لردگان، فارسان، جونقان، دزک و دیگر شعب شهرستان‌­های استان قهرمان­‌پرور چهارمحال و بختیاری در اجرای رزمایش حضور داشتند.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی بنیاد: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اسفند سال 1400, رزمایش مؤمنانه شهرکرد سال 1400


Slide 1
اشتراک
مطلـب