برگزاری جشن توزیع 500 جهیزیه به کوشش مازنی‌ها همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

امور شعب و پرسنل نمایندگی‌های بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های مازندران با تلاش بی‌وقفه‌ی خود توانستند با تهیه و اهدا 500 سری جهیزیه، شادی را مهمان خانه‌های نوعروسان تحت حمایت مازنی کنند.

مراسم جشن اهدا 500 سری جهیزیه به مناسبت میلاد مولا علی(ع) و همزمانی این ولادت سراسر نورِ رحمت الهی با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری با حضور محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد وکارکنان و مدیران بنیاد در مازندران برگزار گردید. 

happy

فولاد در جمع حاضران ضمن اشاره به تلاش‌های مجموعه بنیاد در وفای به عهد و انجام تعهد در امانتداری خود برای رساندن امانت به سرمنزل مقصود، تهیه این تعدا جهزیه و عزیمت زوجین به خانه بخت را لطف خداوند سبحان خواند و  گفت: " ... تا کنون دو دهه از عمر فعالیت این بنیاد گذشته است و 9 هزار نفر، سنگربان خدمتگزاری در جبهه‌ی فقر هستند" .

رجبی،مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران،نیز در سخنان خود با اذعان به اینکه برخی از افراد جامعه اعتقادی به مراکز نیکوکاری ندارند، از بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در ایجاد این اعتقاد و اعتماد قدردانی کرد. 

دیگر سخنران جشن جهیزیه،بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، هم با بیان مراتب سپاسگذاری خود از ابتکار عمل مدیر عامل بنیاد، اظهار امیدواری کرد که دستگاه‌های حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی بتوانند برای جوانان شهر ساری کارهای بزرگ‌تری به انجام رسانند. وی در بخش پایانی سخنانش تصریح نمود:" ... ما هم از سطح ملّی آمادگی کامل داریم کمک کنیم" .

همچنین در این مراسم برنامه‌های فرهنگی متعددی با اجرای خوب دانیال آل داوود، مجری با اخلاق واحد خبر سراسری صدا و سیمای ایران، تقدیم حضّار شد. نماینده مجلس، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون مدیر کل کمیته امداد، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بیمه تامین اجتماعی عشایری روستایی استان مازندران در کنار خانواده‌های زوجین تحت حمایت مازندرانی حضور داشتند.

در مراسم مذکور علاوه بر سخنرانی مدیر عامل، مقامات استانی و تقدیر از مهمانان، اجرای برنامه توسط گروه رزم نوازان ارتش، تواشیح ال یاسین،گروه موسیقی استاد محمدرضا اسحاقی و  اجرای گروه  نمایش امیر سالاری و سید کاظم حسینی نیز استقبال گرم مدعوین را درپی داشت. همچنین اهدا حواله جهیزیه و سفر زیارتی - سیاحتی مشهدالرضا، هدایای ویژه‌ی بنیاد برای نوعروسان مازندرانی بود.

 

 

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اهدا جهیزیه مازندران, میلاد حضرت علی بهمن 1400


Slide 1
اشتراک
مطلـب