6000 بسته معیشتی،از سخاوت بانوی دو عالم سهم محرومان اصفهانی گردید

نمایندگی اصفهان آبشار عاطفه‌ها در نوزدهمین روز دی ماه سال 1400 به مناسبت ایام شهادت جانگداز حضرت فاطمه(سلام‌الله‌علیها) و همچنین شهادت سردار جان برکف وطن، حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری رزمایش بزرگ اهدا سبد غذایی در شهر اصفهان نمود.

شهره شیرانی، مدیر امور شعب استان اصفهان، با اشاره به اقلام هر سبد که شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، روغن، رب و بسته‌های گوشت می‌باشد، از ارزش تقریبی کالاها به مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون تومان خبر داد و گفت: " با مساعدت نیکوکاران و نوع دوستان استان، در یک رزمایش معنوی و انسانی، 6 هزار سبد غذایی بین مهرجویان تحت پوشش این خیریه در استان اصفهان توزیع شد".

وی همچنین با تأکید بر ضرورت رسیدگی ویژه به وضعیت معیشتی مددجویان و نیازمندان در شرایط خاص اقتصادی کنونی تصریح کرد: " این رزمایش به نیت حضور پربرکت شهدای عالی مقام در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد".

مدیر امور شعب اصفهان در ادامه توضیحات خود افزود: "بنیاد با مساعدت خیران، تمام توان خود را در جهت توزیع مایحتاج مددجویان در دهه فاطمیه به کار گرفت".

همچنین خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، بخش‌های مختلف خبری شبکه سراسری خبر و خبرگزاری ایمنا برگزاری این رزمایش عظیم را که از جنس مهر فاطمی بود، پوشش خبری گسترده دادند.

برچسب ها: اصفهان, بسته معیشتی, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, شهادت حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها)


Slide 1
اشتراک
مطلـب