400 خانوار قمی بسته‌های معیشتی اهدایی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها، ویژه ماه رمضان را دریافت کردند

امورشعب استان قم در بیست و پنج فروردین ماه سال 1401 برابر با پنج‌شنبه دوازدهم ماه پرفیض رمضان اقدام به برگزاری رزمایش مؤمنانه اهداء 400 سبد معیشتی در سطح شهر قم نمود.

 خادمین بنیاد بین‌المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها قم همزمان با ماه نزول قرآن، ماه پرخیر و فضیلت رمضان سال جاری و به مناسبت ورود این سازمان مردم نهاد به بیست و دومین سالروز فعالیت خود، با تهیه و آماده­‌سازی 400 سبد کامل مواد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، حبوبات، ماکرونی، سویا،... این دو مناسبت را گرامی داشتند.

به گفته حمیدپور، مسؤول فرهنگی نمایندگی امور شعب استان قم، در مصاحبه با دبیرخبر واحد خبر دفتر مرکزی با اشاره به اینکه مراسم رزمایش با استقبال مردم و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم در حمل و نقل سبدها همراه بود افزود: " در این رزمایش گروه سرود کشوری کمیل نیز در صحن مسجد مقدس جمکران به اجرا سرود پرداختند " .

pasda_20220508-08Mayth_1

وی ضمن تشکر از سردار سپاه پاسداران در مقر علی بن ابیطالب(ع) از یاری صمیمانه این سازمان نظامی در آماده‌­سازی بسته­‌های تهیه شده و همچنین در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه سپاه برای حمل بسته­­‌ها در سطح شهر قدردانی کرد.

این مراسم که طرح حرم تا حرم( از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران) را به اجرا درآورد با قرائت متن عهد و پیمان با حضرت مهدی(عج) به منظور تجدید میثاق با ایشان و بازیادآوری اهداف خدمت‌رسانی بنیاد در صحن مسجد مذکور به پایان رسید.

 

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشورر: بیگلری

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, قم جمکران 400سبد, رزمایش قم 1401


Slide 1
اشتراک
مطلـب