سه رزمایش بزرگ جهیزیه، پتو و سبد غذایی تهران، خوی و کرمان

بنیاد آبشار عاطفه‌ها مقارن با مبعث پیامبر(ص) رزمایش جهیزیه و سبد غذایی تهران و کرمان و رزمایش پتو و لباس گرم برای زلزله خوی را اجرا کرد.

بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها مقارن با مبعث پیامبر(ص) رزمایش جهیزیه رایگان و سبد غذایی تهران و کرمان و رزمایش پتو و لباس گرم برای نیازمندان زلزله خوی را اجرا کرد.

به مناسبت مبعث حضرت محمد(ص) در بهمن ماه امسال، قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور روز چهارشنبه، 29 بهمن، در شهر ری تهران اقدام به برگزاری رزمایش بزرگ اهدا 500 سری کمک جهیزیه و 5000 سبد غذایی با نام «رزمایش نبوی» کرد.  نمایندگی بنیاد در شهرستان خوی هم، در آستانه عید مبعث، 26 بهمن ماه را برای اجرا سومین مرحله از رزمایش کمک به زلزله‌زدگان خوی جهت توزیع پتو و البسه گرم برگزید. نمایندگی عام کرمان نیز سومین نمایندگی بنیاد بود که همزمان با ولادت مولا علی(ع)، دهه فجر و ایّام نزدیک به مبعث حضرت محمد(ص) در سیزدهم بهمن ماه سال 1401 رزمایش اهدا 30 سری کمک جهیزیه را برپا کرد.

 

بنیاد آبشار عاطفه‌ها مقارن با مبعث پیامبر(ص) رزمایش جهیزیه و سبد غذایی تهران و کرمان و رزمایش پتو و لباس گرم برای زلزله خوی را اجرا کرد.

در مراسم روز چهار شنبهِ شهر ری استان تهران، در کنار محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور، و خادمین بنیاد آبشار عاطفه‌ها دکتر خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده رییس جمهور، دکتر الهیان، نماینده مردم ری و شمیرانات و پردیس و اسلامشهر و رییس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورا اسلامی، و دیگر مقامات کشوری و لشکری به همراه خیرین تهرانی و خبرنگاران واحد خبر سیمای استانی تهران(شبکه 5) و خبرنگاران خبرگزاری‌های گویای صنعت و معراج نیوز حضور داشتند.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور، رزمایش نبوی مبعث پیامبر(ص) بهمن ماه سال1401 اهدا 500 کمک جهیزیه و 5000 بسته غذایی شهر ری استان تهران

به گفته چوپانی در مصاحبه با خبرنگار واحد خبر شبکه تهران، شبکه پنج سیما، ارزش هرسبد غذایی بالغ بر 500 هزار تومان و ارزش کل جهیزیه‌ها و سبدهای غذایی آماده شده بیش از 7 میلیارد تومان است که خیرین بزرگوار تهرانی هزینه مذکور را تأمین نموده‌اند.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور، رزمایش نبوی مبعث پیامبر(ص) بهمن ماه سال1401 اهدا 500 کمک جهیزیه و 5000 بسته غذایی شهر ری استان تهران

مدیر قرارگاه جنوب همچنین از مشارکت 1 میلیون و 320 هزار خیر با بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از همه نقاط ایران بزرگ یاد کرد که تعداد قابل توجهی از این عزیزان، از اهالی مهربان تهرانی هستند و در تهیه اقلام ضروری زندگی با بنیاد همکاری نزدیک و گرمی داشته ‌اند. وی در رزمایش نبوی سال 1401 از همراهی خیرین تهرانی که نه تنها برای هم‌استانی‌های خود بلکه برای هموطنان محروم در دیگر استان‌های کشور نیز سفره‌ای از مهر و نوعدوستی را با رایحه سخاوت نبوی گسترانیده‌اند، تقدیر و ابراز خرسندی نمود.

چوپانی در ادامه از ارسال و توزیع جهیزیه‌ها و سبدهای غذایی تهیه شده به شش استان کم‌برخوردار کشور مانند لرستان، بوشهر، خوزستان، چهار محال و بختیاری خبر داد. برنج، روغن، رب، ماکارونی و چند ماده غذایی دیگر، اقلام سبدهای غذایی را تشکیل می‌دهند. فرش، پتو، گاز خوراک‌پزی، سرویس قابلمه و دیگر وسایل آشپزخانه هم در جهیزیه‌ها مشاهده می‌شدند.

دکتر الهیان، نماینده و رییس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورا اسلامی، رزمایش نبوی مبعث پیامبر(ص) بهمن ماه سال1401 اهدا 500 کمک جهیزیه و 5000 بسته غذایی شهر ری استان تهران  با پشتیبانی قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور شهر ری استان تهران

دکتر الهیان نیز که یکی از سخنرانان رزمایش بود در مصاحبه با خبرنگار واحد خبر سیما، در تشریح آثار مثبت اشتغالزایی در سلامت روان اشخاص و جلوگیری از مشکلات متعدد روزمره جامعه اظهار داشت:" بحث اشتغالزایی و توانمدسازی از موضوعاتی است که سایر ابعاد زندگی شخص را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باعث کاهش مشکلات جامعه می‌شود".

وی در خلال سخنانش از مهرورزی و خدمت‌رسانی 40 هزار گروه جهادی در راستا توانمندسازی بانوان و ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم   یاد کرد و از اقدام نوید بخش دولت سیزدهم در حوزه خدمات اجتماعی گفت:" برای اولین بار توسط رییس جمهور دستیار مردمی‌سازی دولت مشخص شد که این موضوع عزم راسخ دولت را در حل مشکلات نشان می‌دهد".

26 بهمن سال 1401 سومین رزمایش زلزله شهرستان خوی با همکاری امور شعب استان آذربایجان غربی و پشتیبانی قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور اهدا بیش از 200 پتو، البسه گرم و بسته بهداشتی

سومین رزمایش زلزله خوی، یکی دیگر از اقدامات انسان‌دوستانه مهم سال 1401 بنیاد آبشار عاطفه‌ها بود. در رزمایش خوی که با پشتیبانی همه جانبه و قوی قرارگاه محرومیت‌زدایی غرب کشور و اهدا 202 پتو، لباس گرم زمستانی، 40 بخاری و تعدادی بسته بهداشتی اجرا گردید، علاوه بر مدیر و پرسنل امورشعب آذربایجان غربی، مدیر کل و معاون امور اجتماعی استانداری استان حضور داشتند. پس از اتمام مراسم رزمایش، مدیر و پرسنل امور شعب آذربایجان غربی در منطقه زلزله‌زده حضور یافتند و کالاهای آماده شده را بین آسیب‌دیدگان زلزله توزیع کردند.

نمایندگی عام کرمان 13 بهمن سال 1401 اهدا 30 سری کمک جهیزیه

نمایندگی عام کرمان هم با آغاز دهه فجر و به یمن ولادت امیرالمؤمنین(ع) با دعوت از مقامات استان کرمان همچون مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، نماینده کرمان و رییس کمیسیون اقتصادی در مجلس شورا اسلامی جشن تحویل 30 سری کمک جهیزیه با نوعروسان تحت حمایت خود را در یکی از سالن‌های شهرستان کرمان برپا کرد. این نمایندگی یخچال، گاز خوراک‌پزی، جارو برقی، پتو و سرویس قابلمه را برای نوعروسان در نظر گرفته بود.

لازم به ذکر است رزمایش نبوی اهدا جهیزیه و سبد غذایی شهر ری در بخش خبر شبکه پنج سیما و دو بخش از برنامه پرستاره شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران انعکاس رسانه‌ای داشت. همچنین بخش خبر شبکه استانی آذربایجان غربی رزمایش سوم زلزله شهرستان خوی را در صدر اخبار خود قرار داد.

تصاویر تکمیلی سه مراسم فوق

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

برچسب ها: رزمایش جهیزیه, قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور, اهدا جهیزیه, مدیر قرارگاه مرکزی معین, زلزله شهرستان خوی, بهمن سال 1401, قرارگاه مرکزی کشور, نمایندگی عام کرمان, امورشعب آذربایجان غربی, رزمایش زلزله, اهدا پتو البسه گرم, رزمایش نبوی شهر ری


Slide 1
اشتراک
مطلـب