کلاله : توزیع سبد کالا و بخاری به نیازمندان / تقدیر فرماندار از آبشارعاطفه ها

روز گذشته فرماندار کلاله در دیدار با پرسنل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های کلاله از زحمات این موسسه مردم نهاد در حمایت از اقشار کم درآمد جامعه  تقدیر بعمل آورد.

نصرت برزگر در این دیدار با اشاره به میزان محرومیت شهرستان و تعدد خانواده های کم درآمد در حوزه شهرستان گفت : هر چقدر در این شهرستان برای محرومیت زدایی و دست گیری از نیازمندان تلاش شود کم است و باید همه دستگاه ها و خیرین شهرستان دست به دست هم دهند تا غبار محرومیت را از این شهرستان بزداییم

وی افزود: به حمدالله در شهرستان نیز موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در کنار سایر ارگان های امداد رسان تاکنون اقدامات و خدمات بسیار خوبی را در حمایت از اقشار کم درآمد انجام داده اند و امیدواریم این راه تا رفع کامل محرومیت ادامه داشته باشد .

در ادامه این دیدار خانم نوری زاده مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ضمن ارائه آمار عملکرد اقدامات این موسسه در سال اخیر گفت : با روی کار آمدن جناب برزگر و حمایت های بی دریغ ایشان در مجموعه یاریگر و درست گیر ما در برگزاری بسیاری از برنامه ها و مناسبات خیریه برای مردم محروم شهرستان بودند و امیدواریم تا بتوانیم در این راه گام های موثری را برداریم .

سپس ایشان به پاس خدمات و زحمات فرماندار و مشاور امور بانوان و اعضای شورای شهر و جمعی از دست اندر کاران برگزاری همایش بزرگ لبیک یا حسین با اهدای لوح یادبودی از آنان تقدیر و تشکر کرد .

موسسه خیریه آبشار عاطفه ها تنها موسسه خیریه غیرانتفاعی در شهرستان است که هرساله با تهیه جهیزیه ، کم هزینه و کالاهای اساسی برای اقشار محروم و کم درآمد ، گام های موثری را در تامین مایحتاج اولیه محرومین برداشته است .

توزیع مواد غذایی و وسایل گرمایشی به نیازمندان شهرستان کلاله توسط آبشارعاطفه ها

برچسب ها: گلستان


Slide 1
اشتراک
مطلـب