مراسم ازدواج آسان ۳۱۳ زوج گلستانی، به مناسبت ولادت امام رضابرگزار شد+ گزارش خبری

در مرحله دوم این طرح در استان گلستان، ۳۱۳ زوج به دست نمایندگی های موسسه در شهرستان های مختلف استان جهیزیه دریافت می کنند که ۵ هزار نفر از مراسم امروز در گرگان استقبال کردند.

گرگان- مراسم ازدواج آسان ۳۱۳ زوج گلستانی، به مناسبت ولادت امام رضا(ع) برگزار شد.

{flv}V94060201{/flv}

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، در این مراسم که شامگاه یکشنبه برگزار شد، گفت: هیچ خانوادهای با قانون نگه داشته نمی شود و باید به دنبال چیزی بود که خانواده را نگه دارد.

وی افزود: زوج های جوان اگر خواستند زندگی خود را محکم کنند باید به هم وفادار باشند، به هم اعتماد داشته و صبور باشند.

وی تاکید کرد: زوج جوان باید اهل گذشت و عفو باشند و زندگی را با محبت و اخلاق حفظ کنند. باید روی محبت و اخلاق تاکید کنند تا زندگی شیرین تری داشته باشند و برای سال ها درکنار هم باشند.

محمدجواد فولاد، مدیرعامل موسسه خیریه آبشارعاطفه ها، نیز در این مراسم اظهار کرد: این موسسه در ماه رمضان سال ۸۰ کار اجرای ازدواج آسان را آغاز کرد و تا کنون برای ۱۵ هزار زوج در سراسر کشور جهیزیه تهیه کرده است.

وی افزود: پنج سال متوالی است که این حرکت در کشور انجام می شود و موسسه آبشار عاطفه ها ۲۲۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد.

مدیرعامل موسسه خیریه آبشارعاطفه ها تصریح کرد: این طرح با عنوان بنیان خانواده پایدار با سبک زندگی ساده طراحی شده است.

به گفته وی، موسسه آبشار عاطفه ها در زمینه جهیزیه و جشن نوعروسان و آموزش های قبل از ازدواج برنامه دارد.

وی تاکید کرد: امسال در ۳ مرحله نیمه شعبان با ۲هزار و ۵۰۰ زوج، ولادت امام رضا(ع) ۳هزار زوج و میلاد حضرت زینب ۲هزار و ۵۰۰ زوج و در مجموع ۸ هزار زوج به خانه بخت می روند.

فولاد افزود: در مرحله دوم این طرح در استان گلستان، ۳۱۳ زوج به دست نمایندگی های موسسه در شهرستان های مختلف استان جهیزیه دریافت می کنند که ۵ هزار نفر از مراسم امروز در گرگان استقبال کردند.

وی تاکید کرد: جهیزیه ها بین ۳ تا ۵ میلیون تومان و شامل مواردی ماننداجاق گاز، یک تخته فرش ۳ در ۴، جاروبرقی، سرویس پلاستیک و پشتی است که برای افرادی که در فقر مطلق هستند این میزان به ۸ میلیون تومان می رسد.

برچسب ها: جهیزیه, گلستان


Slide 1
اشتراک
مطلـب