مدیرعامل سازمان:سال گذشته 5500 سری جهیزیه اهدا شد.

سال گذشته 5500 سری جهیزیه به مزدوجین جوان در حال انتظار اهدا شد.

 

مدیرعامل سازمان ملی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: سال گذشته 5500 سری جهیزیه به مزدوجین جوان در حال انتظار اهدا شد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، محمد جواد فولادی عصر سه شنبه در مراسم توزیع جهیزیه به مزدوجین جوان تربت حیدریه طی گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۴ ساله این نهاد مردمی افزود: سازمان ملی خیریه آبشار عاطفه ها رمضان سال ۱۳۸۰ در مشهد تاسیس و سپس با راه اندازی شعبات متعدد در سراسر استان خراسان رضوی، این فرهنگ خداپسندانه به سراسر کشور منتقل شد.

 

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۰ هزار خیر نیکوکار با عضویت ثابت در این موسسه مردم نهاد، بالغ بر ۲۰۰ هزار بی بضاعت کشور را در حوزه های مختلف تحت پوشش خود قرار دادند.

 

 

فولادی بیان داشت: مردم خیر و نیکوکار برای تامین جهیزیه مزدوجین جوان گاهی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال و گاهی هم بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال هزینه می کنند.

 

 

مدیرعامل سازمان ملی خیریه آبشار عاطفه ها اذعان کرد: تعهد سال ۹۳ این نهاد در تامین جهیزیه ۵ هزار سری بود که با استعانت خداوند متعال و برکت امام رضا(ع) و مشارکت خیرین نیکوکار این رقم به ۵۵۰۰ سری افزایش یافت.

 

 

وی گفت: امسال با مشارکت خیرین ۸ هزار جهیزیه در سه مرحله و در اعیاد شعبانیه، ولادت امام رضا(ع) و ولادت حضرت زینب(س) به مزدوجین بی بضاعت اهدا می شود.

 

 

فولادی گفت: : سازمان ملی آبشار عاطفه های یکی از مهمترین مجموعه هائی است که با مشارکت مردم بعنوان یک خیریه خدمتگذار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و فقرزدائی نقش ایفا می کند.

 

 

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه ها اذعان کرد: این موسسه خیریه با ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور در حوزه های درمانی، اهدای جهیزیه به مزدوجین جوان در حال انتظار، پرداخت مستمری به خانواده های آسیب پذیر، اشتغال و کار آفرینی برای خانواده های خود سرپرست و همچنین حمایت از ایتام فعالیت می کند.

 

 

وی به سایر فعالیتهای این نهاد اشاره کرد و افزود: یکی از معضلات اساسی خانواده ها در اجتماع ضعف در مسائل مذهبی است و بر همین اساس برنامه های آموزشی و فرهنگی و اعتقادی برای فرزندان برگزار می شود تا آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی کاهش یابد.

 

 

فولادی تصریح کرد: از امکانات استانهای غنی همچون خراسان رضوی در جهت رفع مشکلات استانهای محروم مانند کهکیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان، لرستان و چهارمحال بختیاری استفاده می کنیم.

 

 

در ادامه مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در تربت حیدریه گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در اعیاد شعبانیه با مشارکت خیرین نیکوکار ۲۱۴ سری جهیزیه به مزدوجین جوان اهدا می کند.

 

 

وی گفت: مراسم گلریزان و جشن خیرین و اهدای جهیزیه امشب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در محل سالن شهید جلیلی تربت حیدریه واقع در میدان شهدا با حضور نیکوکاران و مسئولان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

برچسب ها: جهیزیه, خیرین, ازدواج آسان, استانهای شمالی, خانواده, خراسان رضوی


Slide 1
اشتراک
مطلـب