همایش بزرگ اهدای پنج هزار جهیزیه با خضور مسئولین برگزار شد

مرحله سوم اهدای جهیزیه در مجتمع آیه ها باحضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،مدیرکل دفترامور اجتماعی استانداری خراسان رضوی و باحضور خیرین و خادمین سازمان برگزار شد.

در این همایش جناب آقای حسینی مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری خراسان رضوی با تشکر از مجموعه آبشارعاطفه ها به توانمندی های این سازمان اشاره کرد و نقش مشارکت های مردمی و تشکل های مردمی را در مشارکت با دولت و کمک به جامعه بالا دانست .

وی گفت من با حضور در دفتر این موسسه از نزدیک شاهد عملکرد این سازمان مردم نهاد هستم که در بخش درمان و بهداشت ، ایتام ، جهیزیه و حاشیه ی شهر خدمت رسانی می کند و عملکرد مثبتی دارد.

مدیرعامل محترم سازمان مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه ها نیز با عرض خیر مقدم به مسئولین و مدعوین حاضر در جلسه یادآورشد که این سازمان توانسته با صداقت و خروجی عملکرد این سازمان اعتماد نیکوکاران را جلب نماید و برای فقرزدایی قدم بدارد

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر نماینده محترم مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز توانمندی این سازمان را تحسین کرده و خاطرنشان کرد که سازمان مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه ها کارهای بزرگی انجام داده و بزرگترین مجموعه مردم نهاد بعد از مراکز حمایتی دولتی است و خدمات بسیار زیادی در همه استان های کشور می دهد .

مجموعه هایی که وتبسته به اعتبارات دولتی بودند بعد از مدتی عفول کردند اما این مجموعه مردم نهاد است و به مردم تکیه دارد . مسئولین این مجموعه باید مراقب باشند چون مهمترین رکن ارتباط با مردم و مشارکت مردم اعتماد مردم است .

در پایان این مراسم حرکت نمادین تریلی های حامل جهیزیه های اهدایی به سمت تهران به حرکت درآمدند .

برچسب ها: جهیزیه, مسئولین, خیرین, ازدواج آسان, استانهای شمالی, خانواده, خراسان رضوی


Slide 1
اشتراک
مطلـب