جلسه صمیمانه مدیران شعب مازندران با نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه ساری

چقدر خوشحالیم از اینکه یک مؤسسه می تواند مرحم زخم های مردم باشد. وقتی گزارش کمک های شما را می شنوم و یا از رسانه ها می بینم و می خوانم بسیار خوشحال می شوم.

به گزارش کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران مسئول نمایندگی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه های مازندران به همراه تنی چند از مسئولین مؤسسه آبشار عاطفه های شهرهای بابل، آمل، قائمشهر، نوشهر، فریدونکنار و… با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار کردند.

در این دیدار خانم جونیان مسئول دفتر نمایندگی آبشار عاطفه ها مازندران طی گزارش کوتاه از فعالیت های انجام شده طی 2 سال گذشته و 6 ماه اول سال 93 را به عنوان کاری خداپسندانه نام برد.

وی افزود: اهداف آبشار عاطفه ها کمک به نیازمندان، مستمندان به ویژه تهیه جهیزیه برای زوج های جوانی که از نظر مالی مشکل دارند می باشد که ما الحمدالله در استان مازندران به ویژه مرکز استان شهرستان ساری به موفقیت هائی هم دست یافتیم بخصوص همکاری صمیمانه خیرین ساروی ما را به ادامه راه مان امیدوار کرد.

 

در ادامه آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: چقدر خوشحالیم از اینکه یک مؤسسه می تواند مرحم زخم های مردم باشد. وقتی گزارش کمک های شما را می شنوم و یا از رسانه ها می بینم و می خوانم بسیار خوشحال می شوم و خدا را شکر می کنم که مردمی دلسوز و خیرینی ارزشمند داریم که با شما همراه و همگام هستند.

 

وی افزود: امروز رسیدگی به محرومین و مستضعفین یکی از وظائف همه ما چه دولتی ها و چه NGO ها می باشد و نیاز است ادارات و ارگانها و سازمانهای دولتی هم با امثال مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها در استان برای کمک به مستمندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیازمند نیست. وقتی شما یک زوج را به خانه بخت می فرستید نه تنها خدای منان بلکه همه فرشتگان آسمانی و ائمه اطهار(ع) هم خوشحال خواهند شد چرا که وقتی شما با کمک کردن در تهیه جهیزیه بخش اعظم مشکل آنان را فراهم می کنید. یعنی آنها را به زندگی امیدوار می کنید.

 

آیت الله طبرسی در پایان ضمن قدردانی از مسئولین این مراکز در استان مبلغ هشت میلیون ریال به مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها کمک کردند.

 

 

 

برچسب ها: مقام معظم رهبری, استانهای شمالی, نماینده ولی فقیه, مازندران


Slide 1
اشتراک
مطلـب