110 نوعروس تحت پوشش در شهرستان بابل روانه خانه بخت شدند

همزمان با ولادت امام رضا(علیه‌السلام)، 110 نوعروس تحت پوشش خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان بابل، با همت خیرین روانه خانه بخت شدند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های غرب مازندران بابل جشن ولادت امام رضا(علیه‌السلام) و جشن ازدواج 110 عروس تحت پوشش بنیاد بین المللی آبشارعاطفه‌ها همراه با جشن پیروزی شکوهمند منتخب ریاست جمهوری کشور حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با حضور حضرت آیت الله دکترنوچمنی دبیرکل حامیان ولایت کشور، حجت الاسلام سید موسی علم الهدی مسئول ستاد هماهنگ کننده ریاست محترم جمهور منتخب کشور و دیگر مسئولان کشوری و استانی و خیرین در شهرستان بابل برگزار شد.
این مانور اهدا جهیزیه با اهداف خیرخواهانه فقر زدایی در ارائه خدمات مطلوب به محرومان و نیازمندان برگزار شد.

WhatsApp-Image-2021-06-25-at-12.15

 گفتنی است بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها هر ساله در سه مرحله به نوعروسان تحت پوشش خود با استعانت خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (علیه‌السلام) و طبق منویات مقام معظم رهبری جهیزیه اهدا می‌کند.
این گام بزرگ با تلاش های پرسنل و مدیریت خوب شعبه بابل خانم معصومه شعبانی و حمایت خیران و نیک اندیشان و مسئولان محترم انجام شد و اقلام جهیزیه شامل: بخاری، گاز، پنکه، سرویس ظرف، فرش، پتو، سرویس چوب، جاروبرقی به ارزش 150 میلیون ريال می‌باشد.
لازم به ذکر است در سال 99 سومین مرحله گام جهیزیه به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(علیه‌السلام) و روز زن انجام شد که 500 سری جهیزیه به ارزش 80 میلیارد ریال به 500 نوعروس غرب استان مازندران اهدا شد.
خانم شعبانی مدیریت امورشعب غرب مازندران گفت: جا دارد در اینجا از تلاش‌ها و عنایات ویژه تمام خیرین و نیک اندیشان، نیکوکار محترم و مسئولان دلسوزکه حمایت همه جانبه‌ای با این خیریه داشتند و نیز پرسنل و خادمان زحمت کش و دلسوز شعبه بابل تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر و طول عمر با عزت مسئلت دارم.

WhatsApp-Image-2021-06-25-at-12.16
معاونت امور هنری آبشار عاطفه های کشور افزود: در سال جاری که مزیّن به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی هاست امیدواریم با تأسی از منویات مقام معظم رهبری با دیدگاه و افق ملی و بین‌المللی به جامعه هدف خدمت رسانی کنیم.
وی افزود: بتوانیم در راه اهدافی که برگرفته از آرمان‌های امام خمینی(ره) درباره فقر زدایی و خدمتگزاری به محرومان می‌باشد تلاش کنیم تا با برنامه ریزی در زمینه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، آسیب شناسی، درمانی، تامین جهیزیه به نوعروسان یتیم و نیازمند، امور تحصیلی، توزیع سبد مواد غذایی و پوشاک به صورت هدفمند با حمایت نیکوکاران و مسئولان محترم اقدامات شایان توجهی صورت گیرد.

 

برچسب ها: مازندران, دهه کرامت, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب