1000زوج خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند

مدیرموسسه خیریه آبشار عاطفه ها در بیرجند با اشاره به اهدای 1000 سری جهیزیه به زوجین جوان نیازمند در خراسان جنوبی،بیان کرد: ارزش ریالی هر سری از جهیزیه های مذکور تا پنج میلیون تومان است.

وی با اشاره به این که این سازمان به عنوان یک سازمان مردم نهاد بین المللی بیش از 420 شعبه در سراسر کشور دارد،تصریح کرد: در حال حاضر هشت شهرستان در خراسان جنوبی با بهره گیری از عنایات امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برخوردار شده‌اند و تحت حمایت خیران زیرنظر موسسه آبشار عاطفه‌ها قرار گرفته‌اند.

مدیر موسسه آبشار عاطفه‌ها در بیرجند افزود:موسسه خیریه آبشارعاطفه ها،خانوارهای کم توان مالی را زیر پوشش خدمات مالی، بهداشتی، درمانی ، آموزشی و معیشتی قرار داده است.

کیوانی عنوان کرد: امروزه،بعد از گذشت چندین سال شرکت تعاونی توانمندسازی مددجویان خیریه آبشار عاطفه‌ها قوت گرفته است و درصدد رفع آسیب در خانواده‌های آسیب‌دیده به خصوصا خانواده‌های درگیر اعتیاد و حمایت و ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان است.

وی ضمن اشاره به اهدای 1000 سری جهیزیه به زوجین جوان نیازمند در خراسان جنوبی،بیان کرد: ارزش ریالی هر سری از جهیزیه های مذکور بین سه تا پنج میلیون تومان است.

کیوانی با بیان این مطلب که درراستای تامین این جهیزیه ها از هیچ نهاد دولتی کمک دریافت نشده است،ابراز کرد: هزینه این جهیزیه ها با همکاری خیران سراسر کشورو با همت گروه های جهادی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به این مطلب که به طور میانگین در سال 8000 سری جهیزیه به زوجین جوان در سراسر کشور و در سه نوبت اهدا می شود ،متذکر شد:در سال جاری این موضوع با اهدای هزار سری جهیزیه در استان خراسان جنوبی شروع شده است.

.

برچسب ها: جهیزیه, ازدواج آسان, استانهای مرکزی, خراسان جنوبی, اشتغال, مشاغل خانگی, اردوی جهادی

موسی حاجی پور
سلام من دو زوج که نیازمند هستند ونیازبه کمک دارن چطوری باید معرفی کنم

Slide 1
اشتراک
مطلـب