توزیع 1100دستگاه بخاری برای محرومین سمنان و 8 استان کشور

 رزمایش مواسات و همدلی اهدا 1000 دستگاه بخاری گازی وبرقی در تهران چوپانی مدیر قرارگاه محمد رسول الله 29 آبان سال 1401

قرارگاه محمد رسول الله (ص) یک­شنبه 29 آبان 1401رزمایش توزیع 1000 دستگاه بخاری گازی و برقی را در 8 استان محروم زیرمجموعه خود و سمنان رزمایش اهدا 100 بخاری را اجرا نمودند.

 قرارگاه محمد رسول الله (ص) به مدیریت فاطمه چوپانی در آستانه فصل زمستان با جمع‌­آوری کمک­‌های مردمی شهر تهران موفق به برگزاری رزمایش توزیع 1000 دستگاه بخاری برقی و گازی ویژه استان­‌های محروم و کم‌­برخوردار کشور با نام «رزمایش مواسات و همدلی» در سطح شهر تهران شد.

 رزمایش مواسات و همدلی اهدا 1000 دستگاه بخاری گازی وبرقی در تهران چوپانی مدیر قرارگاه محمد رسول الله 29 آبان سال 1401

بنا به گفته فاطمه چوپانی،این رزمایش به مدد الهی و نوعدوستی هموطنان شهرستان و استان تهران و با حضور صمیمانه محمد جواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، اجرا گردید.

رزمایش مواسات و همدلی اهدا 1000 دستگاه بخاری گازی وبرقی در تهران قرارگاه محمد رسول الله 29 آبان سال 1401

وی در مصاحبه تلفنی با دبیر خبر سایت دفتر مرکزی با تقدیر از خیرین در استمرار کمک‌­رسانی­‌ها به محرومین به ویژه در ماه‌­های سرد سال بیان داشت:" به استثناء استان هرمزگان و قم، که در فهرست استان­‌های زیرمجموعه قرارگاه جای دارند، طی این رزمایش اهدا 1000 دستگاه بخاری به مناطق کم­‌برخوردار 8 استان دیگر زیرمجموعه این قرارگاه یعنی کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، لرستان و خراسان جنوبی از محل کمک‌­های مردمی استان تهران  با تأمین اعتباری نزدیک به 2 میلیارد تومان به سرانجام رسید".

رزمایش مواسات و همدلی اهدا 1000 دستگاه بخاری گازی وبرقی در تهران قرارگاه محمد رسول الله 29 آبان سال 1401

چوپانی در ادامه تأکید کرد:" فروشگاه طرف قرارداد بنیاد آبشار عاطفه­‌ها همکاری خوبی داشته و علاوه بر درنظر گفتن تخفیف مناسب برای اقلام خریداری شده، با پرداخت قسطی هزینه تمام شده هم موافقت کرده است".

با توجه به اینکه فراهم نمودن وسایل ضروری مهرجویان در رأس خدمات بنیاد آبشار عاطفه­‌ها قرار دارد، هر ساله در ابتدای فصل‌ سرد سال تعداد قابل توجهی لوازم گرمایشی به ویژه بخاری گازسوز برای مددجویان و نیازمندان خریداری می‌شود و قرارگاه محمد رسول­‌الله(ص) هم براساس نیازسنجی‌­های به عمل آمده، این هشت استان را انتخاب کرده است و وسایل گرمایشی تهیه شده پس از اتمام مانور تهران، به تدریج به دست مددجویان تحت پوشش استان­‌های هدف می­‌رسد.

رزمایش گرمای همدلی شعبه ایتام و سادات سمنان 30 آبان سال 1401 اهدا 100 دستگاه بخاری

همچنین شعبه ایتام و سادات سمنان در سی­‌امین روز آبان ماه سال 1401 با دعوت از رؤسای سازمان­‌های دولتی کمیته امداد امام خمینی، استانداری و شهردار سمنان رزمایش اهدا 100 دستگاه بخاری با عنوان«رزمایش گرمای همدلی» را برپا نمود.

رزمایش گرمای همدلی شعبه ایتام و سادات سمنان 30 آبان سال 1401 اهدا 100 دستگاه بخاری

مسؤول فرهنگی شعبه مذکور با بیان اینکه وسایل گرمایشی تهیه شده به مددجویان کلیه شعب شهرستان­‌های استان تعلّق دارد افزود:" بهای هر بخاری با تخفیف توسط فروشگاه، 1 میلیون و هفتصد هزار تومان و مبلغ کل صرف شده 170 میلیون تومان  بود. امورشعب سمنان  65 بخاری را خریداری و تحویل شعبه ایتام و سادات داده­ است  و 35 بخاری دیگر را هم خیّرین تهیه و اهدا کرده‌­اند".

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

برچسب ها: رزمایش مواسات و همدلی, آبان 1401, اهدا بخاری به استان های محروم, قرارگاه محمد رسول الله, مدیر قرارگاه محمد رسول الله, 8 استان محروم کشور, وسایل گرمایشی زمستان, کمکهای مردمی شهر تهران, شعبه ایتام و سادات سمنان, رزمایش گرمای همدلی, شعبه استان سمنان


Slide 1
اشتراک
مطلـب