عیدانه بنیاد آبشارعاطفه‌ها برای خراسان رضوی: توزیع 12 هزار سبد معیشتی در رزمایش نبوی

در آستانه آغاز سال جدید و به مناسبت ایّام مبارک مبعث پیامبررحمت(ص)،پنج‌شنبه 12 اسفند سال 1400، مشهد مقدس شاهد برپایی این رزمایش بزرگ در مهدیه مشهد بود.

ملیحه محمدیان، مدیر ستاد امور ارتباطات مردمی و رسانه بنیاد بین المللی خیریه ابشار عاطفه­ها، دررزمایش بزرگ «نبوی» که به مناسبت مبعث مسرور حضرت محمد(ص) در مهدیه مشهد به اجرا درآمد از اهدا بیش از 12 هزار سبد عیدانه معیشتی به خانوده‌­های نیازمند تحت پوشش خبر داد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: " در راستای کمک­‌های مؤمنانه با حمایت مردمی و خیرین مشهد مقدس، بنیاد توانسته است بیش از 12 هزار بسته معیشتی برای حمایت از اقشار آسیبپ‌پذیر شهرستان­‌های خراسان رضوی و همچنین حاشیه شهر مشهد مقدس تهیه نماید " .

 nabavi

محمد جواد فولادپور، مدیرعامل، بنیاد بین­‌المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها، درجمع مهمانان و خادمین بنیاد در رزمایش نبوی با بیان اینکه این بنیاد حسب‌­الامر مقام معظم رهبری پیرامون جهاد خدمات اجتماعی و ورود نهادهای مردمی در عرصه­‌ی فقرزدایی، گام برداشته است تصریح نمود: " بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه‌­ها، با برنامه­‌ریزی برای لبیک گفتن به مقام عظمی ولایت، اقدام به تأمین مایحتاج نیازمندان را با حرکت جهادی خادمان این بنیاد در سراسر کشور تدوین کرد... واقعا این وحدت ملّی را که همه ملّت در سختی­‌های اقتصادی و معیشتی نیازمندان در عرصه اجتماعی وارد میدان شدند و با مقاومت کامل در برابر تحریم ظالمانه دشمنان صهیونیستی و امپریالیستی آمریکای جهانخوار ایستاده­‌اند تا سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان کنونی بتواند مثل خورشید تابنده باشد و این اقتدار، عزت اسلامی را برای زمینه­‌سازی ظهور فراهم کند ".

حجت­الاسلام نوربخش، مدیر بنیاد امام صادق(ع) مرکز خدمات حوزه علمیه مشهد و یکی از سخنرانان مراسم، تأسیس بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌­ها و خدمات ارزشمند آن را به هموطنان و محرومان نیازمند در اقصی نقاط جهان از بارزترین مصادیق مکارم اخلاقی دانست.

در بخش دیگری از همین رزمایش مهندس بازوبندی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خراسان رضوی، در گفتگو با گزارشگر واحد خبر شبکه استانی سیمای مشهد با اظهار امیدواری برای افزایش کمک­‌های این بنیاد خاطر نشان کرد این گونه اقدامات و خدمات  که همچون سنوات قبل انجام شده است، قابل تقدیر می­‌باشند.

شایان ذکر است با حضور خبرنگار اعزامی واحد خبر شبکه استانی سیمای مرکز مشهد به محل برگزاری این رزمایش، مراسم مذکور پوشش خبری و رسانه‌ای داده شد.

دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری

 

برچسب ها: مشهد, بسته معیشتی, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, اسفند سال 1400, عید مبعث پیامبر, رزمایش نبوی مهدیه مشهد


Slide 1
اشتراک
مطلـب