حضور مدیر‌عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها در اولین نشست رییس جمهور کشورمان با فعالان فرهنگی اجتماعی خراسان‌رضوی

محمدجواد فولادپور، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در دوازدهمین روز از نوروز ۱۴۰۱، روز جمهوری اسلامی، همراه با دیگر مدیران و فعالین فرهنگی-اجتماعی خراسان رضوی با شرکت در اولین نشست صمیمانه ابراهیم رییسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران، از نزدیک با دیدگاه‌های عالی‌ترین مقام قوه مجریه در ارتباط با نتایج مهم و مثبت خدمات این نهادها قرار گرفتند.

رییس جمهور طی این ملاقات رسمی که روز جمعه در مشهد تشکیل شد، ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی و مهم خواندن آن در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب، پاسداشت این انقلاب مردمی ایران را نشانه شکرگزاری معرفی کرده و تاکید کردند: "توسعه یافتگی فقط در اقتصاد نیست، بلکه توسعه در معنویت و اخلاق و نیاز انسان باید مورد توجه قرار گیرد". ایشان در ادامه با خاطر نشان کردن اینکه اگر نعمت ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این کشور نبود، کشور ماهم یک کشور صرفا مدعی در توسعه یافتگی اقتصادی بود افزودند: "امیدواریم با استفاده از تجربیات ۴۰ ساله‌ی اول انقلاب به استناد بیانیه گام دوم انقلاب، گام‌هایی برداریم که عقب ماندگی‌هایی را که تا کنون بوده جبران شود".

وی در ادمه سخنان خود، نگاه به گذشته با هدف عبرت آموزی در کنار نگاه به آینده را وظیفه‌ی دستگاههای کشور خواندند و اظهار داشتند: "کار اقتصادی باید با هویت فرهنگی همراه باشد". آقای رییسی در پایان ضمن تاکید بر استقبال دولت از طرح‌های فرهنگی پیشنهادی از سوی بانیان فرهیخته ایران، ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه را یادآور شدند.

دیدار با رئیسی

 

برچسب ها: محمدجواد فولاد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها


Slide 1
اشتراک
مطلـب