حضور فرماندار مشهد در بیست و یکمین سالگرد بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها

سید محدرضا هاشمی

فرماندار مشهد؛
آبشار عاطفه‌ها فعال ترین موسسه خیریه در سطح کشور است.
فرماندار مشهد در بیست و یکمین سالگرد بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: آبشار عاطفه ها فعال ترین موسسه خیریه مردمی در سطح کشور است.
چهارمین رزمایش بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها همزمان با بیست و یکمین سالگرد این موسسه با حضور محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، سلمان دانشور قائم مقام مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی، محمدجواد فولاد مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها و خیرین و نیکوکاران در مکتب الزهرا مشهد برگزار شد.
فرماندار گفت: در ماه رمضان، مهمان خداوند هستیم و باید خود را برای شب‌های قدر آماده کنیم؛ چرا که سرنوشت ما در این شب ها رقم خواهد خورد.
وی ابراز کرد: امیدواریم 1400، سالی توام با موفقیت باشد‌. یکسال و اندی است که در ایام بسیار سختی قرار گرفتیم و متاسفانه ویروس کرونا عالم گیر شده است. جا دارد به کادر درمان خسته نباشید بگوییم که صادقانه و با روحیه معنوی تلاش و کوشش کردند و در بحث تهیه واکسن راه‌های ارزشمندی را شاهد هستیم.
هاشمی افزود: به خاطر ویروس کرونا، چرخه اقتصادی برخی خانواده‌ها به کندی پیش رفت و بسیاری از اقشار کارگر بیکار شدند که به تبع آن بحث معیشتی مردم برای بسیاری از خانواده ها و اقشار ضعیف به مشکل خورد. رهبر معظم انقلاب بحث کمک مومنانه مواسات و همدلی را مطرح کردند و به دنیال آن خیرین در سطح کشور به ویژه مشهد بسیار زیبا عمل کردند که این توفیق به خاطر همجواری با آقا علی بن موسی الرضاست.
فرماندار مشهد گفت: ما پرورش یافته مکتب امیر المومنین(علیه‌السلام) هستیم و باید در رسیدگی به ایتام و مستضعفان راه ایشان را ادامه دهیم. توجه به اقشار ضعیف بسیار ضروری و مهم است و در این میان تشکل‌های مردمی بسیار زیبا عمل کردند و مجموعه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، یکی از مجموعه‌هایی که در سطح کشور و در سطح مشهد در بحث خدمت رسانی به قشر مستضعف و نیازمند بسیار زیبا عمل کرده است که در سال گذشته 14 رزمایش مومنانه مواسات و همدلی را در نقاط مختلف شهر برگزار کرد.
هاشمی با خاطر نشان کردن اینکه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها کار بسیار ماندگاری را انجام دادند، افزود: این موسسه در زمینه آذوقه، درمان، جهیزیه برای نوعروس‌ها خدمات گسترده ای داشته است و این چهارمین همایش است که در سال 1400 برگزار می‌شود. خواهران بزررگواری در مجموعه تلاش و کوشش می‌کنند که کمال تشکر را دارم.
وی ابراز کرد: امروز بیست و یکمین سالگرد بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌هاست که یکی از فعال ترین موسسات در حوزه مشهد است. این موسسه فعالیت خود را در جوار امام رضا(علیه‌السلام) شروع کرد امروز شاهد هستیم در شهرهای کشور دفاتر آبشار عاطفه‌ها فعالیت بسیاری دارد.
فرماندار مشهد افزود: بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، در کنار کمک‌های معیشتی، کارهای فرهنگی خوبی نیز داشتند. در بحث درمان شاهد مراجعات مکرر مردم بودیم که در هزینه درمان مستاصل بودند و به ابشار عاطفه‌ها معرفی کردیم و در بحث جهیزیه نیز کمک‌های بسیار خوبی و شایان داشتند.

 

برچسب ها: مشهد, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, سید محمدرضا هاشمی


Slide 1
اشتراک
مطلـب