برپایی غرفه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران

نمایشگاه "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" که اولین گام دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی است که طبق اعلام پیشین دبیر و مسؤولین این رویداد در نشست خبری 29 تیرماه از دوم تا چهارم مردادماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) شهر تهران در حال برگزاری می­باشد. پس از بررسی­‌ها و پایش 14 هزار شرکت دانش بنیان، مؤسسه‌های فرهنگی، اجتماعی و همچنین گروه‌های جهادی موفق توسط کارشناسان هیئت دولت، حدود 1000 مجموعه مردم نهاد از جمله بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها تأییدیه حضور دراولین رویداد هم­‌افزایی مدیریت ایران را با برپایی غرفه دریافت کردند.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت­‌زدایی در تهران به همراه معاونین خود و مدیران امورشعب استان تهران روز دوشنبه، سوم مرداد ماه جاری با حضور در نمایشگاه مذکور و بازدید ازغرفه بنیاد آبشار عاطفه‌­ها، ضمن تبادل‌ نظر با همکاران در ارتباط با اهداف و چشم‌­انداز نمایشگاه، از مقامات و بازدیدکنندگان غرفه استقبال کردند و به تشریح خدمات و رسالت این بنیاد در طی بیش از دو دهه فعالیت‌­ش پرداختند.

_20220726-06Julth_2

در دومین روز از افتتاح نمایشگاه هم‌­افزایی مدیریت ایران، استاندار خراسان شمالی، فرماندار استان تهران به همراه جمعی از مسؤولین بلندپایه کشور و همچنین میهمانانی از کشورهای عرب ­زبان از غرفه بنیاد آبشار عاطفه­‌ها بازدید کردند. مسؤولین غرفه بنیاد ضمن معرفی حوزه­‌های فعالیت این مجموعه بین­‌المللی بنیاد آبشار عاطفه‌ها، بسته­‌های فرهنگی به مراجعین اهدا نمودند تا ضمن آشنایی بازدیدکنندگان، بستر تعامل و همکاری دو جانبه درآینده نزدیک فراهم گردد.

5-1

پیشتر هم علی منصوری- دبیر رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران- در نشست خبری مقدماتیِ روز 29 تیر ماه سال جاری که برای معرفی و تشریح برنامه­‌های این رویداد با حضور اصحاب رسانه و خبرگزاری­‌ها برگزار شد، درباره ماهیّت این رویداد گفت:" مجموعه مدیریتی ما بناست که با رویکرد تحولی دولت همراه شوند [و] قطعا نیازمند فکرها، ایده‌های جدید، روش‌های نو برای حل مسأله و برخورداری از مجموعه‌های مسلّط به شیوه‌های جدید و دانش بنیان هستند. این رویداد می‌خواهد نقطه اتصال مجموعه‌ها با مدیران ارشد و میانی باشد و از سوی دیگر مدیران ارشد و میانی بیایند، با هم آشنا شوند و در نهایت تعامل کنند. ما سعی کردیم از حدود ۱۴ هزار شرکت دانش بنیان، موسسه‌های فرهنگی، اجتماعی و همچنین گروه‌های جهادی موفق، حدود ۱۰۰۰ مجموعه را شناسایی کنیم که همه آن‌ها در سامانه ثبت نام کرده‌اند".   

وی در ادامه با اشاره به دو بخش هنری و فضای چند رسانه­‌ای( ویژه دستاوردهای انقلاب اسلامی) تأکید کرد:" در حوزه فرهنگی نزدیک به ۱۵ مبحث مانند خانواده، آموزش و پرورش و کودکان و نوجوانان، در زمینه اجتماعی ۱۶ مجموعه مانند اعتیاد، کودکان کار، نوآوری‌های اجتماعی و در حوزه فناوری اطلاعات هم رسانه، فضای مجازی و حوزه سلامت و غیره را داریم و از مجموعه‌های مردمی هم دعوت کرده‌ایم".

در ادامه سید احمد عبودتیان - دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت –  با تأکید بر مسیر حکمرانی مردم، حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران را نقطه تمایز این نظام با سایر نظام‌­ها خواند و اظهار داشت:" در گذشته حضور مردم بیشتر در حوزه فرهنگی بود. مردم باید در ساحت تصمیم‌سازی باشند و علاوه بر مورد ذکر شده، ساحت نظارت است که باید آحاد مردم در همه حوزه نظارت داشته باشند".

5-2

در پایان مسؤولان برگزاری نمایشگاه از مزایای آن گفتند و تصریح کردند:" مزیت رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آن که تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور، با ایجاد نمایشگاهی از شرکت‌ها و مؤسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مسأله را دارا هستند، وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آن­‌ها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری، چالش‌ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب حل کنند".

 لازم به یادآوری است این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 6( 18) بعدالظهر پذیرای علاقه­‌مندان و صاحبان حرف و متخصصان و عموم هموطنان می‌­باشد.

دبیر خبر دفتر مرکزی کل کشور:بیگلری

 

 

برچسب ها: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, مرداد ماه سال 1401, نمایشگاه هم افزایی, مدیریت ایران, دولت سیزدهم, اولین رویداد, مدیرقرارگاه محرومیت زدایی


Slide 1
اشتراک
مطلـب