برپایی رزمایش احسان و همدلی کردستان در سالروز فتح خرمشهر

با کوشش امور شعب کردستان و پشتیبانی بی­‌دریغ قرارگاه محرومیت‌­زدایی کل کشور بنیاد آبشار عاطفه­‌ها به مناسبت گرامیداشت خجسته سالروز آزادسازی خرمشهر، رزمایش احسان و همدلی با اهداء 1500 بسته معیشتی و 100 سری کمک جهیزیه در سوم خرداد سال 1401 در سالن ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار شد.

حاجیلو، مدیر امور شعب کردستان، با اشاره به اقلام موجود در جهیزیه نوعروسان و کالاهای هر بسته معیشتی از صرف بیش از دو میلیلرد تومان برای تهیه اقلام خبر داد و افزود: "جهیزیه شامل فرش، گاز، بخاری، جاروبرقی، پتو و سبد کالا شامل پنج کیلو برنج، سه عدد تن ماهی، دو قوطی رب یک کیلویی، یک کیلو عدس و یک بسته چای هستند".

حاجیلو از حضور مقامات استان کردستان از جمله نماینده‌ی ولی فقیه استان، امام جمعه سنندج، معاون فرماندهی انتظامی، مدیرکل بهزیستی، امام جمعه گزنه، مدیرکل نوسازی و مدارس و .... خبر داد و اظهار داشت هریک از مسؤولین حاضر هدایا و مبالغی وجه نقد و غیرنقد شامل فرش و دیگر وسایل منزل را به نوعروسان تقدیم کردند.

مدیر امورشعب کردستان در تکمیل توضیحات خود با یادآوری حضور دکتر امینی، استاد دانشگاه و سخنرانی او به زبان کردی برای حضار از پوشش خبری و رسانه‌­ا‌‌ی مراسم توسط بخش خبر صدا و سیمای استانی مرکز سنندج، خبرگزاری‌های مهر، سنه پلاس و خانه‌ی مطبوعات سخن گفت.

حجة­الاسلام پور ذهبی، نماینده ولی فقیه درکردستان، ضمن قدردانی از خیرین و بنیاد بین‌­المللی خیریه آبشار عاطفه­‌ها گفت: "خیرین علاوه بر اهداء جهیزیه و بسته‌­های معیشتی به فکر احداث خانه برای زوج­‌های جوان نیازمند باشند".

kord

رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، نیز با ذکر آیاتی از قرآن مجید، کمک به ایتام و نیازمندان را از جمله اعمالی دانست که سبب فتح قلّه­‌های رفیع در روز قیامت می‌شود.

فاطمه چوپانی، مدیر قرارگاه محرومیت‌­زدایی، دیگر سخنران این مراسم با خاطر نشان کردن تاریخچه و تعداد نمایندگی­‌های بنیاد آبشارعاطفه­‌ها در استان­‌های سراسر کشور اظهار داشت: " قرارگاه محرومیت‌­زدایی کل کشور تعداد 1500 بسته معیشتی و 100 سری کمک جهیزیه را به استان کردستان اهدا کرد تا بین شعب تقسیم شود".

وی در بخش دیگر مراسم هدف بنیاد از توسعه و ایجاد نمایندگی در سراسر کشور را فقرزدایی از خانواد­ه‌های ایتام، بی­‌سرپرست، زنان سرپرست خانوار و ... خواند".

همچنین همکاری شهرداری با نمایندگی بنیاد آبشارعاطفه‌­ها سنندج برای نصب رایگان بنر مراسم در سطح شهر و همچنین همکاری صمیمانه مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان برای برگزاری مراسم در سالن ورزشی مذکور به صورت رایگان از دیگر بخش­‌های مهم سخنان حاجیلو در مصاحبه وی با دبیر خبر سایت دفتر مرکزی بود.

دبیر خبر سایت دفتر مرکزی کل کشور: بیگلری

 

 

برچسب ها: بازدید, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, خرداد 1401, کردستان رزمایش احسان فتح خرمشهر


Slide 1
اشتراک
مطلـب