آبشار عاطفه ها میزبان نخستین‌ اجلاس بین المللی خیریه ها

اولین نشست بین المللی خیریه ها و نیکوکاران حامی ایتام و محرومان با تمرکز بر موضوع به اشتراک گذاردن تجربیات دست اندرکاران و نهادهای مردمی امور خیر به منظور دستیابی به نتایج عملی و برنامه ریزی تخصصی برای ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه ی هدف در تهران برگزار گردید.

این نشست یک روزه با حضور مدیران مؤسسات خیریه 15 کشور شرکت کننده از اقصی نقاط جهان(ترکیه، روسیه، عراق، فلسطین، گرجستان، لبنان، میانمار، نیجریه، یمن، افغانستان، اندونزی، آذربایجان، بحرین و پاکستان) به همراه جمعی از مقامات سیاسی عالی رتبه کشورمان از جمله نمایندگانی از نهاد ریاست جمهوری و وزارت خارجه (احمد صالحی – رامین مهمانپرست) به ریاست و میزبانی محمد جواد فولادپور، مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، در مجموعه فرهنگی-گردشگری عباس آباد تهران، ساختمان کوشک باغ هنر، روز دوشنبه 25 بهمن برپا شد.
در ابتدای این اجلاس محمدجواد فولاد پور، ضمن تأکید بر این نکته که اجلاس بهمن ماه، آغاز یک سمینار بزرگ است گفت: " این مقدمه استارت زده شد تا با نظرات تخصصی – کارشناسی مدیران مؤسسات خیریه از کشورهای مختلفی که مهمان جمهوری اسلامی هستند برای عرضه و تصمیم گیری در کمیته ها قرار است ان شاء الله بیاناتشان را ایراد کنند ... " .
لازم به ذکر است در این اجلاس مقدماتی احمد صالحی(رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران، رامین مهمان(دیپلمات ارشد وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران)، ناصر ابو شریف( نماینده جنبش جها اسلامی فلسطین) و برخی دیگر از مهمانان داخلی و خارجی به سخنرانی پرداختند.
همچنین بنا به گفته نرگس گنجی، رییس دبیرخانه نشست مقدماتی، تعدادی دیگر از مهمانان خارجی کشورهای آسیایی و اروپایی به صورت برخط(آنلاین) و نیز با ارسال پیام تصویری در نشست مذکور شرکت داشتند.


دبیر خبر دفتر مرکزی: بیگلری


Slide 1
اشتراک
مطلـب