Slide
::::::: سوالات متداول :::::::
سوالات متداول - درباره خیریه آبشار عاطفه ها
حمایت از نیازمندان در بنیاد به چه صورت است؟

هدف خیریه کمک به رفع محرومیت و محرومیت زدایی در سطح کشور از طریق جلب مشارکت های خیرین می باشد نیازمندان بعد از اعلام نیاز با مراجعه به خیریه توسط محققین خیریه مورد راستی آزمایی به صورت آبرومندانه قرار میگیرند و در صورت تائید پرونده مهرجویی تشکیل شده و شامل ارائه خدمات بنیاد می گردند

این بنیاد خیریه در چه مواردی فعالیت می کند؟

با توجه به اساسنامه خیریه این خیریه در موضوعات مختلف خیرخواهانه با رعایت کامل قوانین نظام مقدس ج.ا ایران فعالیت می نماید

تامین مالی(کمک ها) به چه صورتی انجام می شود؟

تمامی کمک های خیریه از طریق خیرین به روش های متعدد نظیر تماس تلفنی ، واریز به حساب های خیریه ، از طریق فضای مجازی(وب سایت و اپلیکیشن) جمع آوری می شود

چند نفر تا کنون تحت حمایت خیریه هستند؟

قریب به 900 هزار نفر به صورت پرونده دار و متفرقه شامل خدمات این خیریه قرار دارند

چگونه می توانم به خیریه کمک کنم؟

شما خیرین عزیز می توانید به نیازمندان در طرح های خیریه که در سراسر کشور مانند اهدا جهیزیه ، تهیه سبد کالا و ... انجام میشود کمک کنید ، برای این کار می توانید با مراجعه به شعب خیریه به صورت حضوری اقدام به مشارکت در امور خیر نمائید.

خیریه در کجا فعال است؟

این بنیاد در سراسر استان های کشور و اکثر شهرستان ها و ده ها روستا نمایندگی فعال دارد ، در حال حاضر قریب به 850 شعبه از این خیریه در کشور فعال می باشد این خیریه با اخذ مجوز از مجاری قانونی کشور و همچنین دریافت مقام مشورتی از سازمان ملل متحد(ecosoc) مجوز فعالیت بین المللی دریافت کرده و در حال راه اندازی دفاتر خود در کشورهای دیگر می باشد

چند نفر در این بنیاد مشغول به خدمت رسانی هستند؟

در حال حاضر بیش از 9000 خادم در این مجموعه مشغول به خدمت رسانی به جامعه هدف می باشند