گزارش اهدا جهیزیه توسط آبشارعاطفه ها در استان های کشور

گزارش خبری و تصویری مرحله دوم اهدا 313+8888 جهیزیه توسط خیریه آبشارعاطفه ها در استان های اصفهان ، لرستان ، سمنان ، زنجان ، کرمانشاه ، سیستان بلوچستان ، خراسان جنوبی

 

اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مدیرعامل این موسسه خیریه گفت: مجموع کمک خیران این خیریه به نوعروسان برای کمک جهیزیه ببیش از یک میلیاردو 500میلیون ریال بوده است.
شهره شیرانی افزود: اجاق گاز، یخچال، ماشین لباس شویی، پتو، سرویس آرکوپال، چرخ گوشت، پنکه، فرش، جاروبرقی و آب میوه گیری از جمله اقلامی است که برای جهیزیه نوعروسان تهیه شده است.

موسسه خیریه آبشار عاطفه استان اصفهان با ایجاد شعبه هایی در 18شهرستان از جمله اصفهان، کاشان، شهرضا، سمیرم، فریدن، فریدونشهر وخوروبیابانک در زمینه تامین جهیزیه و جشن نوعروسان و آموزش های قبل از ازدواج فعالیت می کند.

شهرستان سنقر استان کرمانشاه:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا زهرا اکبری در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها با یارى خداوند متعال وعنایت ویژه حضرت على بن موسی الرضا براى دومین سال پیاپی در سالروز میلاد ثامن الحجج (ع) به 14 نوعروس سنقرى جهیزیه اهدا نماید.

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه سنقروکلیایی بیان داشت  :اقلام این جهیزیه ها اجاق گاز، بخارى گازى ،فرش ،سرویس تفلون، سماور ،پتو ،سرویس پلاستیک ،رختخواب ، کمد، پشتى بوده که طبق اعلام نیاز نوعروسان به آنها اهدا گردیده است.

اکبری ابراز داشت : جشن ازدواج این نوعروسان درسطح استان کرمانشاه براى 80 نوعروس در هتل پارسیان کرمانشاه به میزبانى خیریه آبشار عاطفه ها با کمک صداوسیما و حضور مسئولین و خیرین برگزار گردید.

وی ادامه داد : در این مراسم آقایان سنجرى، آذر طوس، فیروزى و صادقی (شهردار) به نمایندگى از مسئولین سنقر حضور پیدا کردند و هزینه سفر به مشهد مقدس را به عنوان کادو به 14 نوعروس سنقرى اهدا نمودند

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه سنقروکلیایی تصریح کرد : براى تمامى این نوعروسان کلاس مشاوره ازدواج و بهداشت خانواده  برگزار گردید و وسایل  امروز شنبه 14 مرداد پس از مانور در سطح شهر به نوعروسان اهدا گردید.

اکبری در پایان از امام جمعه شهرستان ، مسئولین سپاه پاسداران شهر سنقر، راهنمایی و رانندگى ،فرماندارى ،شهردارى ،اعضاى شوراى شهر و تمامى خیرین و نیروهاى افتخارى خیریه آبشار عاطفه ها تقدیر و تشکر کرد.

 

لرستان:

مراسم اهدا جهیزیه در  حوزه هنری خرم آباد برگزار شد که در این مراسم خدام حرم رضوی و تعدادی از مسئولین استان حضور داشتند.

در این مراسم  نوعروسان هدایای متبرکی از طرف خدام رضوی دریافت کردند.

خدام حرم امام رضا (ع) از زحمات نرگس بیرانوند، مدیر موسسه آبشار عاطفه ها با اهدای یک قاب ازحرم امام رضا تقدیر کردند.

 

 سیستان و بلوچستان:

با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند به نو عروسان، جهیزیه کامل زندگی از طرف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها اهداء شد.

به گزارش ندای هیرمند؛ مراسم جشن میلاد امام هشتم (ع) و اهداء جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه های هیرمند با حضور مسئولین ادارات، نوعروسان و خانواده های نوعروسان در سالن آموزش و پرورش شهرستان هیرمند برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند گفت: خداوند به همه ما توفیق عنایت کند که جزو ارادتمتدان ائمه اطهار باشیم و این موهبتی است که در دل و قبل همه ی ما قرار دارد.

وی افزود: کمک به نیازمندان در الویت کارهای نیک و خداپسندانه قرار دارد، و اگر دست نیازمندی گرفته شود خداوند به همان میزان کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به همین منظور خداوند در بهشت خانه ای قرار داده است و کسانی می توانند به این خانه راه پید ا کنند که در دنیا کارهای نیک انجام داده و دستگیری از نیازمندان داشته باشد.

ظریف صیادی افزود: در کمک های خیرخواهانه باید کرامت و عزت خانواده ها مورد توجه قرار گیرد، تا شان و منزلت آنان در جامعه حفظ شود بر خلاف آنچه این روزها در فضای مجازی از کمک ها و افراد در حال انتشار است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند اظهار کرد: کمک ها زمانی با ارزش است که به صورت پنهانی و بی منت انجام شود و هدف تقرب به خداوند و باز کردن گره از مشکلات نیازمند باشد.

در پایان این مراسم به نو عروسان جهیزیه کامل زندگی از طرف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها اهداء شد.

 

زنجان:

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب یگانه پنجشنبه شب در جشن بزرگ عاطفه و مهربانی و اهدای 110 فقره جهیزیه به نوعروسان توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها اظهار کرد: شهرداری برنامه‌های مختلفی فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر در دست اجرا دارد.

فرماندار شهرستان زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه شادی و نشاط حق مردم و شهروندان زنجانی است، گفت: از مدیران درخواست داشته‌ایم، تا در راستای افزایش روح نشاط و شادابی در بین مردم فعالیت کنند.

سونیا نجفلو در گفتگو با خبرنگار مهر از اهدای جهیزیه برای ۱۳۰ نو عروس بمناسبت دهه کرامت در استان زنجان خبر داد و افزود: همزمان باولادت امام رضا (ع) به ۱۱۰ نوعروس درشهرستان زنجان و مابقی در شهرستانها دیگر برای نوعروسان جهیزیه اهداء شد.  

وی اظهار کرد: در این راستا ۹۵۰ قلم کالا و وسایل مایحتاج زندگی به ارزش ریالی دو میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان اهداء شد. 

شهرستان خدابنده زنجان: 

20 نوعروس شهراستان خدابنده‌ در استان زنجان به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها راهی خانه بخت شدند
20 نوعروس خدابنده‌ای با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها راهی خانه بخت شدند.
 
خراسان جنوبی:
پبوند آسمانی 30 زوج بیرجندی
30 زوج نیازمند بیرجندی با همت خیران مؤسسه آبشار عاطفه ها در شب میلاد امام رضا (ع) راهی خانه بخت شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مسئول آبشار عاطفه های بیرجند گفت: این مراسم با همکاری اوقاف و امورخیریه استان و پبوند آسمانی 30 زوج نیازمند بیرجندخیران برگزار شده است.
خانم کیوانی افزود: در این مراسم 30 سری جهیزیه مورد نیاز نوعروسان به ارزش 450 میلیون ریال به این زوج ها اهدا شد.
وی اجاق گاز، فرش، بخاری، سرویس قاشق و چنگال، سرویس قابلمه، سرویس چینی، رختخواب، تلویزیون، لباسشویی و پنکه را از اقلام این جهیزیه ها اعلام کرد.
 
سمنان:
به میمنت میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) آیین جشن ازدواج جمعی از زوج های جوان با کمک خیرین در استان سمنان برگزار شد.
 
به گزارش خبرگزاری رضوی، در این مراسم 30 زوج جوان در شهرهای سمنان و شاهرود با کمک موسسه خیریه آبشار عاطفه ها آغاز زندگی مشترک خود را در فضایی شاد و معنوی جشن گرفتند.
از این تعداد 20 زوج در سمنان و 10 زوج در شاهرود با حضور قشرهای مردم و مسوولان به خانه بخت رفتند.
مسئول واحد جهیزیه و درمان موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت:  15 هزار خیر در برگزاری مراسم جشن ازدواج همکاری داشته اند و به این نوعروسان 30 میلیون ریال جهیزیه شامل لوازم ضروری زندگی اهدا شده است.
خیرین و نیکوکاران استان سمنان امسال برای آغاز زندکی مشترک 40 زوج، همکاری داشته اند و 600 میلیون ریال به این امر خداپسندانه کمک کرده اند.
موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در کشور 300 شعبه دارد که از این تعداد هفت شعبه در استان سمنان فعال است.

برچسب ها: جهیزیه, مسئولین, خیرین, ازدواج آسان, استانهای شمالی, استانهای مرکزی, استانهای غربی, استانهای شرقی, استانهای جنوبی, خراسان جنوبی, سمنان, اصفهان, سیستان و بلوچستان, لرستان, زنجان, کرمانشاه, امام جمعه

موسی حاجی پور
سلام ببخشید من دوزوج میشناسم که نیاز به کمک دارند باید چه جوری معرفی کنمشون
نوری
چطور میشه برای خرید جهیزیه درخواست کمک کرد؟
مدیر سایت
به شعبه شهر محل سکونت مراجعه نمائید
آدرس و مشخصات تماس با شعبه در قسمت شعب و نمایندگی سایت موجو است
https://www.absharatefeha.ir/branches

محمد شریفی
خدا خیرشون بده
ناشناس
خبر جالب و کاملی بود

Slide 1
اشتراک
مطلـب