کمک جهیزیه 420 ملیون ریالی به 6 زوج نیازمند بجستان

به گزارش بجستان نیوز، موسسه خیریه مردمی آبشارعاطفه ها بجستان ۶ نو عروس مددجو بجستانی را با اهدا جهزیه راهی خانه بخت کرد.

طاهره پورغلامی بجستانی مسئول خیریه مردمی آبشار عاطفه های بجستان در گفت وگوباخبرنگار بجستان نیوزاظهارکرد:انتخاب این نو عروس ها از طرف موسسه آبشار عاطفه های بجستان بوده، ولی بیشتر هزینه و مبلغ این جهیزیه ها از طرف خیرین ما جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: هدف ما از این کارچیزی جز کمک و رفاه زندگی نیازمندان نیست و ما باید دست این عزیزان را بگیریم و بدانیم که اگر احتیاج نداشتن رو به موسسه خیریه نمی آوردند و مدد جویان موسسه خیریه آبشار هیچ کدام تحت پوشش هیچ ارگان یا اداره خاصی نیستند.

پور غلامی گفت: جهزیه های اهدا شده به نو عروس های بجستانی ۸ تکه شامل ، فرش،لباس شویی،بخاری، گاز، جاروبرقی، پتو، پشتی، ویک اتوکه ارزش کل جهیزیه حدود ۶ میلیون تومان بوده و بنده به عنوان مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های بجستان از مسئولین و مردم این شهر می خواهم که در کمک کردن به همشهری خود سهیم باشند و نگذارند خانواده ای دوران زندگی خود را به راحتی و بی چیزی بگذرانند .

وی افزود: ما مددجویانی داریم که حتی به یک فرش دست دوم هم خوش حال می شوند و یا ما نیازمندی را داریم که یک سال خود را به همان لباس دست دوم مردم می گذراند پس بیاییم با کمک خیرخاهانه خود دل نیازمندان را شاد کنیم.

پورغلامی تصریح کرد: اعضای موسسه خیریه ما همه برای مردم کار می کنند و چیزی دریافت نمی کنند و این نشان از کمک خیرخاهانه و فقط برای رضای خداست.

طاهره غلامی مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های در پایان گفت: ما فقط و فقط در بجستان ۱۵ اشتراک و خیر داریم و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها بیش از هر چیز کمک مردم را می طلبد.

برچسب ها: جهیزیه, خیرین, ازدواج آسان, استانهای شمالی, خراسان رضوی

مدیریت سایت
با مراجعه به شعب خیریه در شهر خود شما
برای یافت شعبه شهر به وب سایت خیریه یا اپلیکیشن در قسمت شعب جستجو نمائید

نیازمند جهیزیه
چجوری میشه تو این طرح ثبت نام کرد?
بنده خدا
یعنی مبلغ ۷ ملیون تومان به هر زوج

Slide 1
اشتراک
مطلـب