نماینده ولی فقیه در استان مازندران برنهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی شامگاه شنبه در دیدار مسئولان شعب سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها با بیان اینکه در دین مبین اسلام بر کمک به ایتام و نیازمندان تاکید شده است، اظهارداشت: ائمه معصومین نیز بارها در سخنان خود برکمک به محرومان تاکید کردند و آن را وظیفه انسانی و دینی دانستند .

وی با بیان اینکه در زندگی امامان توجه با محرومان فراوان به چشم می خورد، افزود: در جامعه اسلامی هر اندازه کار خیر و عام المنفعه صورت گیرد اندک است.

وی گفت: اگر به خانواده ها کمک نشود ممکن است فرزندان به بیراهه کشیده شوند که خود آسیب های اجتماعی را به جامعه تحمیل می کند.

آیت الله طبرسی برای کمک به موسسه آبشار عاطفه ها اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: باید نقش خیرین واقعی که دارای اعتبار مردمی و اجتماعی هستند در کمک به نیازمندان پررنگ شود.

جونیان، مسئول نمایندگی سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در مازندران نیز با بیان اینکه این سازمان درکل کشور بیش از ۲۰۰ شعبه دارد، گفت: این موسسه خیریه در سال ۱۳۸۹ با هدف فقرزدایی تاسیس شده است.

وی سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها را کاملا مردمی دانست و بیان داشت: این موسسه تنها موسسه ای در کشور است که تمام اقشار نیازمند را تحت پوشش خود قرارمی دهد.

جونیان با بیان اینکه موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه(ساری) جمعیتی بالغ بر یک هزارو ۸۰۰ نفر را تحت پوشش قرارداده است، افزود : طرح اکرام ایتام، حمایت از خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست، زندانی، مطلقه، از کارافتاده، بیماران صعب العلاج، ساخت و ساز و اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار از جمله اقدامات این سازمان در طول سال است.

مسئول نمایندگی سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در مازندران با بیان اینکه مصادف با تولد حضرت زینب(س) ۷۰ جهیزیه به نوعروسان توسط شعبه ساری اهدا می شود، گفت: علاوه بر این همزمان با میلاد صاحب الزمان(ع) و امام رضا(ع) نیز در هر مرحله ۶۰ جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

شایان ذکر است این موسسه در شهرهای ساری(نمایندگی استان)، آمل، بابل، نور، محمودآباد، نوشهر، قائمشهر و چالوس مشغول خدمت رسانی به مردم استان مازندران است.

برچسب ها: مازندران


Slide 1
اشتراک
مطلـب