طرح و ابتکاری جدید؛گزارش آغاز کاروان جهیزیه مازندران/امشب برگزاری جشن و اهدا جهیزیه 500 زوج مازنی در سواحل بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه های کشور از برگزاری جشن 500 نوعروس در بابلسر خبر داد

با هدف گسترش احسان و نیکوکاری و کمک به نوعروسان نیازمند این سازمان در مازندران با همکاری اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری این استان، جشن 500 نوعروس با ابتکاری در تحویل جهیزیه ها امروز در بابلسر برگزار خواهد شد.
محمدجواد فولاد با بیان اینکه جهیزیه این نوعروسان ساعت 17 عصر امروز پنج شنبه 12 مرداد با شناورهای دریایی از فریدونکنار به ساحل بابلسر منتقل می شود  افزود: علت این مراسم این ابتکار در انتقال جهیزیه، برگزاری جشن ازدواج این زوج ها ساعت 20 امروز در پارکینگ صفر بابلسر است. 
مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه های کشور با اشاره اینکه هم اکنون 50 خودروی پیکان وانت حامل 500 جهیزیه نوعروس از گلوگاه حرکت و هم اکنون در بابلسر مستقر شده اند گفت : فرش، یخچال، لباس شویی، چرخ گوشت، اجاق گاز، پتو، سرویس قابلمه و سرویس چینی و چوبی از جمله مهم ترین اقلام موجود در این کاروان است.
محمدجواد فولاد با بیان اینکه به هر زوج تحت پوشش این سازمان از 20 الی 40 میلیون ریال کمک خواهد شد افزود: هدف از برپایی این کاروان تشویق و ترغیب و اطلاع رسانی به مردم و جذب خیرانی که علاقمند به کمک به افراد نیازمند هستند می باشد. همچنین افراد تحت پوشش این سازمان شامل ایتام، بی بضاعت، بدسرپرست، بی پرست، بیماران، کمک هزینه آموزشی و درمانی است.

به روز می شود/

04
05
01
03
02

برچسب ها: جهیزیه, خیرین, ازدواج آسان, استانهای شمالی, مازندران, نیازمند


Slide 1
اشتراک
مطلـب