ساخت 2 مدرسه در مناطق محروم هیرمند

معاون ایتام سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه هاگفت: تا پایان هفته اول مهره ماه مدرسه ابتدایی به  مساحت 150 مترمربع در هیرمند

سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه بشار عاطفه ها،حسین رمضانی معاون ایتام سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به 2 پروژه خیریه در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفت: پروژه اول ساخت 2 مدرسه در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان است؛ با بررسی‌های کارشناسی معاونت ایتام، درخواست امام جمعه و فرماندار هیرمند و دستور مدیرعامل خیریه ساخت این مدارس در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مدارس در منطقه ای ساخته شده که فاقد محیط آموزشی است افزود: تا پایان هفته اول مهرماه یکی از این مدارس به نام "آبشار عاطفه ها" افتتاح خواهد شد تا دانش آموزان این منطقه بتوانند سال تحصیلی خود را در این مدرسه آغاز کنند.

معاون ایتام همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها درباره فضا و مساحت این مدرسه گفت: این مدرسه ابتدایی 3 کلاسه با امکانات کامل در زمینی به مساحت 150 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد ریال ساخته شده است.

رمضانی با تاکید بر اینکه زمین مدارس به خیریه اهدا شده است، درباره زمان افتتاح مدرسه دوم در شهرستان هیرمند گفت: 30 درصد مراحل ساخت این مدرسه به پایان رسیده است و مطابق با برنامه ریزی‌ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

معاون ایتام همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها درباره جزییات پروژه در حال انجام استان خراسان جنوبی گفت: با بررسی های انجام شده در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی 4 روستا فاقد حمام اند که در حال ساخت حمام عمومی در این 4 روستا هستیم.

 

Slide 1
اشتراک
مطلـب