توزیع 5000 بسته معیشتی در اولین گام از رزمایش سال 1400

بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها اولین رزمایش مومنانه مواسات و همدلی سال 1400 را با توزیع 5000 بسته معیشتی بین حاشیه شهر مشهد آغاز کرد.

 photo_2021-04-16_03-51-49

به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها 5000 بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شد/  جمعیتی بالغ بر 321 هزار نفر تحت پوشش آبشار عاطفه‌ها هستند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رزمایش مومنانه، مواسات و همدلی به همت منطقه یک بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در جامعه الحسین با حضور محمدجواد فولاد، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، امیر الله شمقدری، معاون استانداری خراسان رضوی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

 

1-1 1-2

 

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب، در خصوص رزمایش مومنانه این بنیاد با برنامه ریزی‌های گام به گام در جهت تامین معاش خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر جامعه برای همراهی و رفع مشکلات آنان اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی تحت عنوان کمیته ملی حمایت‌های اجتماعی کرده است.

وی افزود: این بنیاد بزرگترین مجموعه مردمی است. خیرین با اهدای کمک مالی و غیر مالی خود مجموعه را همراهی می‌کنند و این مرکز امانت‌های الهی را به قشر آسیب پذیر می‌رساند.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: این بنیاد توانسته جمعیتی بالغ بر 321 هزار نفر را در کشور پوشش دهد. بیش از 700 شعبه در تمام نقاط کشور با حضور 7 هزار خدمتگذار فعال داوطلب در جهت اکرام خانواده‌های مستضعف در ایام افطاری و سحری فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه  هدف بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها ، رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بسته‌های بهداشتی و معیشتی به خانواده‌های نیازمند داده شده که این نشانه حضور مردمی در عرصه مشارکت‌های افتخار اجتماعی است و ان‌شاءالله این امر استمرار داشته باشد و با ریزش برکات، در کمک به مستضعفان ما را همچنان یاری کنند.

 

photo_2021-04-16_03-51-42 photo_2021-04-16_10-19-34

 

در ادامه شمقدری با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های یکی از نمونه‌های بسیار ارزشمند در کشور است، افزود: مومنین در رحمت مهربانی و عاطفه، نسبت به هم مثل یک پیکر هستند و به قدری نسبت به هم عاطفه دارند که شب خوابشان نمی برد و این یکی از نمونه‌های آن است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در سال ۸۶ مجموعه تقریبا فعال در کلانشهر مشهد بود، افزود: به مرور زمان رشد کرد و سپس در  سطح استان و بعد در سطح کشور خوش درخشید که باید دیگران از این مدل الگو برداری کنند.

معاون استانداری خراسان رضوی افزود: ما باید سیره مکتب حاج قاسم سلیمانی را در تمام عرصه‌ها سرلوحه کار خود قرار دهیم. این مرکز فعال نیز در راستای کمک رسانی به قشر نیازمند حرکت می‌کند.

وی افزود:  هر برنامه‌ای از آبشار عاطفه‌ها مدل موفقی را ارائه کرد و دیگران از این مدل الگو برداری کردند . الحمدلله این بنیاد آثار و دستاوردهای خوبی برای کشور داشته است و امیدوارم در سطح ملی بدرخشد و این مدل در سراسر ایران تکثیر شود.

 

2-2 2-1 

 

در ادامه آقای راعی، مسئول منطقه یک بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در حاشیه این همایش گفت: از ابتدای شروع ویروس کرونا این مرکز 18 همایش را برگزار کرده است که اولین رزمایش مواسات و همدلی منطقه یک بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در سال 1400،  همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.  

وی با خاطر نشان کردن اینکه 5000 بسته به ارزش 500 هزار تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: این بسته بین مناطق کم برخوردار حاشیه شهر ناحیه شرق مشهد که شامل مناطق مصلی، شهرک شهید رجایی، شهرک شهید باهنر، منطقه سیدی و طلاب توزیع خواهد شد.

مسئول منطقه یک بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: این رزمایش‌ها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، همزمان در کل کشور انجام می‌شود و در هفته‌های بعد دیگر نواحی بنیاد آبشار عاطفه‌ها رزمایش ها را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها امروز  به خانواده‌های تحت حمایت آبشار عاطفه‌ها که شناسایی شدند، تعلق می‌گیرد، افزود: تا پایان ماه رمضان 8 رزمایش دیگر برگزار خواهد شد.

 

خبرنگاران: زهرا غفوریان-زهره وحیدی

عکاس: زهره مکلف 

 

برچسب ها: محمدجواد فولاد, مشهد, بسته معیشتی, رزمایش احسان مومنانه, بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها, ماه رمضان


Slide 1
اشتراک
مطلـب