ایجاد شهرک صنعتی/نانوایی های سیار رایگان حاشیه شهرها / جشن ۲۶ هزار یتیم در کشور/همکاری۴ هزار پزشک در سراسر کشور/کاروان مشهد اولیهای ایران

از مشهد اولیها تا نانوایی های سیارو دلنوشته های یک یتیم و ایجاد کارگاه ها و شهرک صنعتی پرورش طیور به نفع نیازمندان در گفتگو با مدیرعامل آبشارعاطفه ها

مدیر عامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها گفت: کمک به محرومان بدون اشتغال آفرینی و خلاقیت نمی تواند به توانمندسازی منجر شود لذا طرح شهرک دامپروری در کنار کارگاه های کوچک مشاغل خانگی و پیش بینی بازارچه در کنار نانوایی سیار حاشیه شهر و کاروان مشهد اولیها در چشم انداز این سازمان مردم نهاد است.

به گزارش ستاد خبری جشنواره آرزوهای ایتام ؛محمد جواد فولاد ، مدیر عامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها گفت: سازمان خیریه یک نهاد ملی در سراسر کشور است که دارای شعب و نمایندگی در همه استانهاست و توانسته با تحت پوشش قرار دادن 240 هزار نفر و با پشتیبانی 142 هزار نیکوکار به عنوان بزرگترین مرکز تامین جهیزیه با هدف فرهنگسازی برای ازدواج آسان در سال جاری 8 هزار و 888 زوج را به نیت امام هشتم به خانه بخت بفرستد.

وی با اشاره به اهمیت کارآفرینی و اشتغال در میان مددجویان ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، این نهاد مردمی شرایط فعالیت اقتصادی برای مددجویان بی سرپرست و یا بد سرپرست با ایجاد کارگاه های کوچک در قالب مشاغل خانگی یا صنایع دستی و همچنین پیش بینی بازار برای فروش محصولات در برنامه های اتی خود ملاک قرار داده است .

فولاد با اشاره به خلاقیت در نوآوری گفت:اشتغال و کار آفرینی اگر به صورت تخصصی و حرفه ای هدایت نشد فاقد بازده کافی است؛ بر همین اساس طرح شهرک های دامپروری -صنعتی به منظور پرورش ماهی، مرغ بلدر چین ،مرغابی، کبک ،اردک با پشتیبانی خیرین تدوین شذه است که می تواند زمینه اشتغال زایی گسترده ای را به دنبال داشته باشد و بخشی از نیاز مردم را تامین نماید که بستگی به حمایت خیرین دارد.

4 هزار پزشک در سراسر کشور با محرومان پیمان بستند
مدیر عامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها از تفاهم نامه و همکاری بیش از 4 هزار پزشک نیکوکار عمومی و متخصص با این خیریه خبر داد و گفت: 4 هزار پزشک در صدها مطب، کلینیک ،درمانگاه و بیمارستان از مددجویان معرفی شده این مرکز طبابت می کنند .

نانوایی های سیار حاشیه شهرها نان رایگان توزیع می کنند

فولاد با اشاره به برنامه و چشم انداز این سازمان گفت: طرح راه اندازی نانوایی های سیار در حاشیه شهرها با هدف تامین نان رایگان یا ارزان قیمت برای نیازمندان تدوین شده است که در صورت همکاری شوارای آرد و نان و اتحادیه صنفی نانوایان و پشتیبانی خیرین امکان اجرای آن وجود دارد.

وی تاکید کرد : اطعام در ماه مبارک رمضان و برپایی جلسات عزارداری و نیایش در حاشیه شهرها و در مناطق محروم از اهداف توسعه فرهنگ مدهبی و دینی در جامعه دنبال می شود.

جشن 26 هزار یتیم در کشور
مدیر عامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها گفت: بیش از 26 هزار یتیم تحت پوشش خیریه هستندو این سازمان تلاش کرد با برگزاری جشن بزرگی در سراسر کشور که روز یکشنبه در تهران و در میدان بهاران و فرهنگسرای بهاران برپا می کند در هفته احسان ونیکوکاری با دعوت از شخصیتها و مسئولان ،خیران و اصحاب رسانه در عرصه فرهنگی و کمک به محرمان قدم کوچکی بردارد.
فولاد همچنین در ادامه از راه اندازی موکب های اربعین خبر داد وگفت: موکب های اربعین با هدف پذیرایی از عزاداران حسینی در ایام اربعین با مشارکت خیرین و نذر خاص سیدالشهداعلیه السلام برپا شد

کاروان مشهد اولیهای ایران به راه افتاد

فولاد گفت: در راستای ارتقا سطح معنویت محرومان اردوی زیارتی به مشهدمقدس برای زیارت اولی ها در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است؛ که بر همین اساس همه محرومان تحت حمایت این خیریه که تاکنون موفق به زیارت امام رضا علیه السلام نشده اند در کاروانی به نام مشهد اولیها عازم مشهد مقدس شده و بر سفره اطعام آن امام همام می نشینند.

گفتنی است جشنواره آرزوهای ایتام کشور، یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در فرهنگسرای بهاران پایتخت و همزمان در سراسر کشور باهمت سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها و با حضور مسئولین و خیرین برگزارخواهد شد.

برچسب ها: جهیزیه, اربعین, مسئولین, مقام معظم رهبری, خیرین, اقتصاد مقاومتی, دولت, ازدواج آسان, استانهای شمالی, ملی, اجتماعی, آسیب های اجتماعی, خانواده, خراسان رضوی, اشتغال, یتیم, جشنواره, جشنواره ایتام, مشاغل خانگی, مشهد اولی ها, پزشک, حاشیه شهر, نانوایی سیار, دامپروری, شهرک صنعتی

محمد
خدا قوت به مدیرعامل محترم سازمان
بنده خدا
مردم خراسان بسیار نیازمند اشتغال هستند مخصوصا روستاها یا دهستان ها

Slide 1
اشتراک
مطلـب