بازدید سردار سرلشکر محسن رضایی از مجموعه آبشار عاطفه ها

 

در حاشیه بازدید از خیریه آبشار عاطفه ها دکتر رضایی بعد از ارئه گزارش مدیر عامل سازمان گفت: کمک به محرومین عبادت است، و نمازی که در کنار رسیدگی به محرومان باشد نماز الهی است.

به گزارش روابط عمومی خیریه آبشارعاطفه ها ، شامگاه چهارشنبه سوم خرداد 1396 همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر ، سردار سرلشکر دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ریاست محترم ستاد محرومیت زدایی از دفتر مرکزی سازمان مردم نهاد ملی خیریه آبشارعاطفه ها  از بخش های مختلف این خیریه بازدید بعمل آورد.

مدیرعامل آبشارعاطفه ها در ادامه بیان داشت : این سازمان با توکل به خدا و عنایات حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) توانسته با ایجاد اشتغال 3000 نفر در این خیریه که اکثرا از خود خانواده های تحت حمایت هستند چتر حمایتی خود را با ایجاد 320 شعبه و نمایندگی در سراسر کشور بگستراند و 144000 نفر نیکوکار ثابت را پای کار بیاورد

در حاشیه بازدید از خیریه آبشار عاطفه ها دکتر رضایی بعد از شنیدن گزارش آقای فولاد مدیر عامل این خیریه گفت: کمک به محرومین عبادت است، و نمازی که در کنار رسیدگی به محرومان باشد نماز الهی است.
و وظیفه ما این است که محرومیت زدایی را تبدیل به یک نهضت بزرگ کنیم.
دکتر محسن رضایی درخصوص ماموریت های ستاد گفت: ما در ستاد باید برنامه ریزی کنیم که همه خیریه ها را از نظر مهارت و کیفیت ارتقاء بدهیم.
ما باید از امر خیر در کشور حمایت کنیم، با پیگیری در جهت تصویب قوانین برای خیریه ها، با ترویج فرهنگ کمک به محرومین که اگر این اتفاق بیفتد خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

در پایان این مراسم دکتر رضایی از خدمات چشمگیر این سازمان تقدیر و تشکر به عمل آورد

07
05
10
04
08
09
03
01
02
11
06

برچسب ها: مسئولین, استانهای شمالی, خراسان رضوی, اشتغال, محسن رضایی, مجمع تشخیص مصلحت نظام

محمود ب الماسيان
موسسه شما بسيار موسسه محترم و قابل اهميت هست و باعث قدراتي من ميباشد . انشاءاله خداوند زحمات كاركنان ان موسسه را بي پاسخ نزارد .
نازنین
دفتر مرکزی موسسه کجاست ؟
محمد
چقدر خوب
خدا خیرتون بده به محرومین میرسین

علیرضا
بسیار عالی
خدا حفظشون کنه


Slide 1
اشتراک
مطلـب